Hakuaika syksyllä 2019 alkaviin maisterivaiheen opintoihin on vuodenvaihteessa

Arvostetun Global Management/CEMS -maisteriohjelman hakuun kannattaa varautua ajoissa.

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu on maailman johtavien kauppakorkeakoulujen ja suuryritysten muodostaman CEMS (the Global Alliance in Management Education) -koulutusyhteisön jäsen. Yhteisön kauppakorkeakoulut tarjoavat vuoden mittaisen kansainvälisen CEMS Master’s in International Management (MIM) -ohjelman.

Hakuaika Aalto-yliopiston maisterivaiheen syksyllä 2019 alkaviin opintoihin on 3.12.2018-11.1.2019. CEMS-ohjelman toisen hakuryhmän (2. Admission group) hakuprosessiin sisältyy myös GMAT-koe ja lähes kaikilta hakijoilta vaaditaan englannin kielen testin suorittaminen riittävin pistemäärin. Näiden kokeiden suorittamiseen tulee varata aika riittävän ajoissa ja kokeisiin on myös hyvä valmistautua etukäteen.

CEMS-ohjelma koostuu tarkasti valikoiduista kursseista, seminaareista ja yritysprojekteista, jotka tukevat maisteritason opiskelijoiden kasvua tulevaisuuden vastuullisiksi johtajiksi. Aallossa CEMS MIM sisältyy Global Management -maisteriohjelmaan tai siihen voi hakea muista Aalto-yliopiston maisteriohjelmista.

Lisätietoa Global management/CEMS -ohjelmasta (into.aalto.fi)

Tietoa GM/CEMS-ohjelman hakukriteereistä (biz.aalto.fi)

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu:
Two African women working on a project
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Yrittäjyyden sisällyttäminen metsä- ja maatalouskoulutukseen on ratkaisevan tärkeää Afrikalle

Apulaisprofessori Patrick Shulist kehittää yrittäjyyskoulutusta yhdessä afrikkalaisten kumppaneiden kanssa.