Hakuaika Aalto-yliopiston kesäkoulun kursseille alkaa 1.2.2021

Kesäkoulun intensiivikursseille ovat tervetulleita niin paikalliset kuin kansainvälisetkin opiskelijat.
Three women talking and eating ice cream in front of the Väre building.
Photo: Petri Anttila

Aalto-yliopiston kesäkoulu tarjoaa kesän 2021 aikana neljä maisteritasoista kurssia. Kesäkoulun tarjonta keskittyy kansainvälisille opiskelijoille ja elinikäisille oppijoille sopiviin kursseihin. Sekä opiskelijat että jo työelämään siirtyneet ovat tervetulleita hakemaan kursseille.

Kurssien aiheet liittyvät tänä vuonna yrittäjyyteen, digitaaliseen liiketoimintaan, kestäviin biomateriaaleihin ja hiilineutraaliin rakentamiseen sekä hyvinvintiarkkitehtuuriin. Kaikki kurssit ovat kuuden opintopisteen arvoisia ja sisältävät kahden viikon intensiivijakson lisäksi etu- ja jälkikäteen tehtäviä tehtäviä. Lisätietoa kursseista ja hakuohjeet löytyvät kurssien englanninkielisiltä nettisivuilta kurssihaun kautta.

Opiskelijat, jotka haluavat suorittaa kesän aikana koko sivuopintokokonaisuutensa, voivat hakea Information Technology Program-ohjelmaan, joka tarjoaa 24 opintopisteen intensiivisen kokemuksen ja yritysprojektin kesä-elokuun aikana.

Kesäkoulun maisteritasoisten kurssien lisäksi Aalto tarjoaa yhteistyössä Xamk-ammattikorkeakoulun kanssa Aallon opiskelijoille ilmaisia paikkoja Xamkin kanditasoisilla kesäkursseille. Hakuaika Xamkin Mikkelin kampuksella järjestettäville kursseille aukeaa maaliskuussa. Kurssit lisätään Kesäkoulun kurssilistaukseen helmikuun aikana.

Tutustu kesäkoulun kursseihin tarkemmin:

Students jumping for joy at the Amphitheater stairs.

Summer School Digital Brochure (ulkoinen linkki)

Explore the Aalto University Summer School courses and learn more about our challenge-based approach.

A smiling Aalto student in a yellow Aalto University t-shirt sitting on the shoulders of another student.

Aalto-yliopiston kesäkoulun kurssit

Tutustu Aalto-yliopiston kesäkoulun kurssivalikoimaan

Ota yhteyttä:

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.