Hae vaihtoon tammikuussa 2024!

Haluaisitko hypätä seikkailuun lukuvuonna 2024-25? Hae vaihtoon tammikuussa 2024!
Student Guide illustration, news items

Vaihtohaku alkaa 10.1. ja päättyy 31.1. Tekniikan opiskelijana voit hakea mitä vain tekniikan vaihtopaikkaa, kun täytät kohteen valintakriteerit ja vaihdossa suoritettavien kurssien esitietovaatimukset. ENGille on avautunut kaksi uutta vaihtopaikkaa: KU Leuven Belgiassa sekä La Sapienza Italiassa. Tutustu uusiin kohteisiin sekä vuoden 2024-25 vaihtopaikkalistaan (julkaisemaan joulukuun loppupuolella) Aalto.fi:ssä: Vaihtokohteet | Aalto-yliopisto. Mikäli huomaat vanhentuneita linkkejä ENGin Erasmus+ kohteissa tai Latinalaisen Amerikan kohteissa, ilmoita kyseinen kohde seuraavaan presemoon:  https://presemo.aalto.fi/database24

Vaihdon hakuohjeet löydät myös Aalto.fi:stä: Opiskelijavaihdon hakuajat ja -ohjeet | Aalto-yliopisto. ENGin vaihtoprosessi on uudistunut, ja allekirjoitusten keräämistä vaihdon opintosuunnitelmiin on helpotettu. Kun vaihdon opintosuunnitelmasi on valmis, tee Sisussa opintoluonnos vaihto-opinnoista, ja lähetä kaikki vaihdon opintosuunnitelmasi allekirjoitettavaksi e-Supportiin. Jos sijoitat vaihto-opintosi maisterin tutkintoon, lähetä opintosuunnitelmasi [email protected] -osoitteeseen, ja jos sijoitat vaihto-opintosi kandidaatin tutkintoon, lähetä opintosuunnitelmasi [email protected] -osoitteeseen. Muistathan lisätä viestin aihekenttään koulutusohjelmasi, jotta opintosuunnitelmat on helppo ohjata eteenpäin oikealle henkilölle.

Tule myös mukaan vaihdon neuvontatapahtumiin tammikuussa 2024!

• Tammikuun vaihtoinfo 16.1. klo 12-13 Otakaari 1 salissa U3.
  • Tammikuun vaihtohaun neuvonta-ajat: keskiviikkoisin (10.1., 17.1., 24.1.) klo 12:30-15 sekä tiistaina 30.1. klo 12-15 Oppimiskieskuksessa huoneessa 107 Arttu.
  • ENGin vaihtoklinikat, joissa voit keskustella vaihdosta vaihtokoordinaattorin kanssa keskustella vaihdon opintosuunnitelmista oman koulutusohjelman suunnittelijan tai koordinaattorin kanssa: 18.1. klo 12:30-14 Otakaari 1 huoneessa 121A, ja 23.1. klo 12-13 Otakaari 1 huoneessa 121B.
  • ENGin kv-neuvoja päivystää Otakaari 4:n palvelupisteellä 9.1. klo 11.30-13.00, 15.1. sekä 29.1. klo 12-13:30, sekä kiltahuoneilla torstaisin klo 12-13:30.
  • Vaihtoneuvontaa Zoomissa perjantaisin 12.1., 19.1. ja 26.1. klo 11-13: https://aalto.zoom.us/j/63074826401

Kysyttävää? Laita viestiä [email protected]!

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.