AVP tarjoaa mahdollisuuden osallistua yrittäjyyskurssille Kaliforniassa

Aalto Ventures Progarm tarjoaa opiskelijoilleen mahdollisuuden osallistua Berkeley Method of Entrepreneurship (BMoE) -yrittäjyyskurssille Kalifornian yliopistossa, Berkeleyssä — lennot ja majoituskustannukset hoidettuna. Kurssi järjestetään 10–14.1.2022, matkustuspäivät poislukien.
Graphic of BMOE bootcamp, with text "Flights, group transportation and accommodation fees covered. Apply by November 29th at avp.aalto.fi"

AVP:lla on yhteistyösopimus UC Berkeleyn kanssa, joka mahdollistaa kurssille osallistumisen ilman kuluja opiskelijalle. Kurssille voivat hakea täyspäiväiset Aallon opiskelijat, jotka ovat ottaneet (tai aikovat ottaa) AVP:n kursseja, ja joilla on jo idea jota haluaisivat kehittää pidemmälle kurssilla.

Kurssi tarjoaa mahdollisuuden tutustua yhteen tunnetuimmista instituutioista Kaliforniassa. Ohjelmaan sisältyy luentoja, interaktiivisia harjoituksia, mentorointia ja yhteistyötä muiden opiskelijoiden kanssa.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen englanniksi osoitteessa avp.aalto.fi.

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: