Avoimessa yliopistossa voit opiskella kauppatieteitä omien tavoitteidesi ja kiinnostuksesi mukaan

Haluaisitko kokeilla millaista kauppatieteiden opiskelu on? Pohditko väyläopintojen aloittamista? Haluatko täydentää osaamistasi työelämässä? Olipa tavoitteesi mikä tahansa, vielä on aikaa ilmoittautua avoimen yliopiston kevään opintoihin ja aloittaa opiskelu vaikka jo tammikuussa 2022.
Students jumping for joy at the Amphitheater stairs.

Kauppatieteiden opintoja avoimessa suorittamalla pääset käsiksi tutkittuun teoreettiseen ja käytännön tason tietoon liiketaloustieteen eri osa-alueilta.

Tammikuussa alkavilla kursseilla on vielä tilaa! Katso myös koko kevään 2022 tarjontamme, sillä lisää kursseja avautuu ilmoittautumiselle myöhemmin.

Voit valita yksittäisiä sinua kiinnostavia kursseja, tai jos haluat syventää tietojasi tietyllä osa-alueella, suorittaa sivuopintokokonaisuuden. Esimerkiksi peruskursseista voit koostaa Liiketoimintaosaamisen kokonaisuuden. Sivuaineopintoihin ilmoittaudutaan kurssi kerrallaan.

Mietitkö kauppatieteiden alan tutkinnon suorittamista? Avoimessa yliopistossa voit suorittaa 60 opintopisteen laajuiset väyläopinnot, joiden perusteella voit hakea kauppatieteiden kandidaatin ja maisterin tutkinto-opiskelijaksi Aalto-yliopistoon! Jos olet vielä epävarma omasta alastasi, avoimessa voit aloittaa opinnot kaikessa rauhassa kurssi kerrallaan ja tutkiskella, josko kipinä kauppatieteisiin syttyisi!

Tervetuloa opiskelemaan kauppatieteitä Aalto-yliopiston avoimeen yliopistoon!

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.