Avoimen yliopiston syksyn 2021 ilmoittautumiset alkavat 17. ja 18.8.2021

Syksyn 2021 ilmoittautumiset alkavat! Ilmoittautumislomaketta täyttäessä huomioithan kaikki pakolliset kentät, jotta ilmoittautuminen onnistuu.
Students doing group work, Aalto BIZ

Tutustu syksyn opintotarjontaan ja ilmoittaudu mukaan kursseille. Valikoimassa on monipuolisesti tekniikkaa, taiteita, kauppatieteitä sekä kieli- ja viestintäopintoja. Jokaisen kurssin tarkka ilmoittautumisaika löytyy kurssikuvauksesta. Pääset avoimen yliopiston syksyn opintotarjontaan tästä.

Kuvakaappaus ilmoittautumislomakkeesta, jossa näkyvät punaisella tähdellä merkityt pakolliset kentät.

Ilmoittautumislomaketta täyttäessä huomaathan, että kurssin valitsemisen lisäksi myös kaikki muut punaisella tähdellä merkityt kohdat on täytettävä, muuten ilmoittautuminen ei onnistu. Näitä voivat olla esimerkiksi harjoitusryhmien ja kurssitentin valinta.

Ilmoittautumislomakkeella ryhmät näyttäytyvät vain koodeina, joten katsothan ennen lomakkeen täyttämistä eri ryhmien aika- ja paikkatiedot kurssikuvauksesta tai opintotietojärjestelmä Sisusta. Kurssikuvauksissa on ohjeet, kuinka nämä tiedot löytyvät Sisusta. Kannattaa katsoa useampi vaihtoehto etukäteen, koska paikkoja on ryhmissä rajoitetusti.

Tervetuloa kursseille!

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.