Avoimen yliopiston kevään 2021 kurssitarjonta on nyt julkaistu

Tutustu kurssitarjontaan ja löydä kiinnostavia kursseja tekniikasta, kauppatieteestä, taiteesta tai kielistä.
A person working independently using laptop - image by Unto Rautio

Tutustu avoimen yliopiston kurssitarjontaan ja löydä kiinnostavia kursseja tekniikasta, kauppatieteestä, taiteesta tai kielistä. Kauppatieteen alan kurssien ilmoittautuminen käynnistyy 1.12.2020 klo 12. Tekniikan, taiteen ja kielten kurssien ilmoittautuminen käynnistyy 2.12.2020 klo 12.

Pääset kevään kurssitarjontaan tästä.

Huom! Kevään kurssitarjontaan saattaa tulla kurssilisäyksiä tai -muutoksia. Seuraa yksittäisen kurssin ajankohtaistiedotusta kurssin MyCourses-sivulla. Mahdolliset uudet kurssit tulevat näkyviin kurssivalikkoon.

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.