Avoimen yliopiston alkukesän opintojen ilmoittautuminen käynnistyy 15.4. ja elokuun kursseilla 9.6.

Tutustu kesän opintotarjontaan ja ilmoittaudu mukaan kursseille!
Perustietoa opiskelusta Aalto-yliopistossa

Tutustu kesän opintotarjontaan ja ilmoittaudu mukaan kursseille. Opintoja on tarjolla monipuolisesti kaikilta kolmelta alalta: tekniikasta, kauppatieteellisestä ja taiteista. Lisäksi Avoimessa yliopistossa voi opiskella kesällä kieliä. Kesällä opetusta järjestetään pääasiassa toukokuun alusta syyskuun alkuun saakka. Heinäkuussa ei ole opetusta. Pääset avoimen yliopiston kesän opintotarjontaan tästä (Valitse kurssivalikossa lukukausi "Kesä"): https://www.aalto.fi/fi/avoimen-yliopiston-kurssit#/

Kurssit julkaistaan viimeistään 1.3.2020 mennessä avoimen yliopiston opintotarjontasivulla. Ilmoittautuminen alkaa aikaisintaan 15.4.2020. Kurssitoteutuksia voi tulla 1.3.2020 pääjulkaisun jälkeenkin kurssivalikkoon.

Oletko Aalto-yliopiston läsnäoleva tutkinto-opiskelija?

Osalla kesän kursseista on tarjolla maksuttomia paikkoja Aalto-yliopiston läsnäoleville tutkinto-opiskelijoille. Katso tiedot Intosta: https://into.aalto.fi/pages/viewpage.action?pageId=1181567
Tutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat maksuttomille paikoille WebOodissa.

Ilmoittaudu mukaan ja vietä kesääsi kiinnostavien kurssien parissa!

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

AllWell SQ
Yliopisto Julkaistu:

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
Alex Henn
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Alexander Henn sai Suomen Luonnonvarain Tutkimussäätiön väitöskirjapalkinnon

Alexander Henn kehitti ligniinille kaksi uutta sovellusta, jotka luovat mahdollisuuksia metsäteollisuuden sivuvirtojen arvonnousulle. Tutkimus edistää suomalaisen puumateriaalin lisäarvoista hyödyntämistä bio- ja kiertotalouden periaatteiden mukaisesti.