AllWell? - Me välitämme! - Opiskelijoille suunnattu hyvinvointikysely toteutetaan 16.2.-2.3.

Opiskelijoiden hyvinvointi on meille tärkeää. Kartoitamme opiskeluhyvinvoinnin tilaa vuosittaisella AllWell?- kyselyllä, joka on auki jälleen 16.2.-2.3.2022. Kysely lähetetään toisen vuoden kandi- ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
AllWell?

AllWell?-tuloksia hyödynnetään osana opetuksen, palveluiden ja ohjelmien kehittämistä

AllWell?-kyselyn avulla saamme tietoa opiskelijoidemme kokemuksista opetukseen, opiskeluhyvinvointiin sekä vertaistukeen liittyen. Kyselyyn vastaaminen antaa myös opiskelijalle mahdollisuuden osallistua yliopiston kehittämiseen.

Aiempien vuosien tulokset ovat osoittaneet, että on paljon asioita, joita yliopisto voi tehdä opiskeluhyvinvoinnin tukemiseksi. Tavoitteenamme on parantaa opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelukykyä edistämällä opintojen ohjausta, opetusta, palveluita ja opiskelutaitoja.

AllWell?-opiskeluhyvinvointikyselyn ohjelmakohtaiset tulokset toimitetaan ohjelmajohtajille ja koulun johdolle. Yhdessä muun palautedatan kanssa niitä käytetään jatkuvan opetuksen kehittämisen tukena. Kyselyyn vastanneet opiskelijat saavat kyselyn sulkeuduttua henkilökohtaisen vastapalautteen, joka antaa vinkkejä parempaan stressinhallintaan, keinoihin parantaa omia opiskelutaitoja ja tunnetaitojen merkityksen tunnistamiseen oppimisen kannalta.

AllWell?-opiskelijakysely

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: