ÄÄNIAALTO VII & Flux Island – Haku avoinna

Hae tämän vuoden ÄÄNIAALTO VII & Flux Island -tapahtumiin!
ÄÄNIAALTO VII OPEN CALL

ÄÄNIAALTO VII and FLUX ISLAND II – tulossa pian!

ÄÄNIAALTO VII

Hae nyt ÄÄNIAALTO VII -festivaaleille, joissa ääni on pääasia. ÄÄNIAALTO koostuu useamman päivän mittaisesta tapahtumasarjasta, joka esittelee kaikkea ääneen liittyvää performansseista installaatioihin ja työpajoista avoimiin luentoihin. Tämän vuoden festivaali järjestetään:

02.–03.09.2022 Vuotalo

23.–24.9.2022 Vapaan Taiteen Tila

Hae tästä: https://forms.gle/FTfdRXvbok4spwYx9

FLUX ISLAND

Haku on auki myös Flux Island -tapahtumaan, joka järjestetään toista kertaa! Lähetä ehdotuksesi interaktiivisesta, immersiivisestä ja generatiivisesta mediataideteoksesta. Näyttely on avoinna 15.09.2022–30.09.2022 Vuotalossa. Flux Island on syntynyt Aalto Media Labin ja Ääniaallon yhteistyöstä, kulminoituen näyttelyyn, työpajoihin ja audiovisuaalisiin performansseihin.

Hae tästä: https://forms.gle/UZcRGMQQZU2ma32ZA

DEADLINE: 16.5.2022!

URL kopioitu

kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Aalto-yliopisto ravistelee rakentamisen käytäntöjä New European Bauhaus -festivaaleilla Brysselissä

Koko eurooppalaista rakennusalaa kestävään muutokseen kirittävä näyttely Time Out! on esillä Brysselissä 9.–13.4.2024 osana NEB-festivaalia.
Two of the awardees and their robotic arm all holding colorful mugs. Aalto Open Science Award, Honorary mention.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon 2023 kolmas sija – Älykkään robotiikan ryhmän Robotic Manipulation of Deformable Objects -projekti

Haastattelimme Aallon ensimmäisen avoimen tieteen palkinnon kolmannen sijan saavuttaneita Älykkään robotiikan ryhmän jäseniä.
Nuoret arkkitehdit istuvat ulkoportaikossa ja hymyilevät
Yhteistyö Julkaistu:

Ella Kaira ja Matti Jänkälä kuratoivat Suomen paviljongin vuoden 2025 näyttelyn Venetsiassa

Arkkitehtikaksikon näyttelykonseptin tematiikka on modernin arkkitehtuurin säilyttäminen.
Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.