Tenure track

Tenure track - usein kysytyt kysymykset

Aalto-yliopiston tenure track -urajärjestelmä tarjoaa professoreille tuetun ja selkeän urapolun kohti pysyvää professuuria. Alla olevasta linkistä pääset englanninkieliselle sivulle, jonne on koottu vastauksia Aallon tenure tackistä usein kysyttyihin kysymyksiin. Toivottavasti näistä on apua!
Otakari 5
At work

Aalto-yliopiston professorien urapolku.

Harald Herlin

Tenure track -urapolku professoreille

Tällä sivulla esitellään Aalto-yliopiston tenure track -urajärjestelmä. Sivu sisältää tietoa urajärjestelmän yleisperiaatteista, urajärjestemän kuvauksen ja tasot, professoreiden työnkuvan ja työajan allokoinnin periaatteet sekä ohjesäännön.

Tenure track
people walk in a procession in front of the building

Hae Aallon tenure trackille

Tällä sivulla kerrotaan miten haet Aalto-yliopiston tenure trackille. Sivu sisältää tietoa miksi hakea Aalto-yliopiston tenure trackille sekä miten hakea. Sivulla on ohjeistettu mm. hakemusasiakirjat (ml. ansioluettelo/cv ja opetusportfolio) ja hakemusprosessi.