Työpaja: Mukautettu oppiminen ja opettaminen Aallon Mikkelin kampuksella

Työpaja opetushenkilökunnalle Aalto-yliopiston Mikkelin kampuksella käytettävien mukautetun opetuksen sekä oppimisen lähestymistavoista. Ilmoittaudu mukaan!
Graphic illustration on blue background, including a male sitting on a box, a laptop, and a female sitting on bench by a laptop.

Tämä työpaja on suunnattu Aallon opetushenkilökunnalle.

Aalto Online Learning -hankkeen inspiroimana sekä tukemana Aalto-yliopiston Mikkelin kampuksen kansainvälisen kaupan kandidaattiohjelma (BScBA) on laatinut tutkimuksen, kuinka ohjelma voisi hyötyä mukautetusta opetuksesta sekä oppimisesta, säilyttäen samalla korkeatasoisen luokkakokemuksen.

Kandidaattiohjelman ainutlaatuisuus (kolmen viikon moduulit, joita opettavat vierailevat tiedekuntien luennoitsijat ympäri maailman) vaatii yhtä ainutlaatuisen lähestymistavan pedagogiikan sekä koulutusteknologian yhdistämiseksi. Koska mukautettuun oppimiseen tarvittava teknologia on jo olemassa Aalto-yliopiston Mikkelin kampuksella, avain menestykseen on sen oikeanlainen käyttäminen tiedekunnissa. Tämän vuoksi tiedekuntien kehittäminen on keskeistä mukautettujen oppimistavoitteiden saavuttamiselle Mikkelissä.

Tämä työpaja järjestetään yhteistyössä professori Dale Fodnessin, University of Dallas, USA, sekä ohjelmajohtaja Joan Lofgrenin, Aalto-yliopiston Mikkelin kampus, kanssa.

Professori Dale Fodness, tohtori – University of Dallas (USA)

Professori Fodness opettaa markkinointia, kestävää kehitystä, analytiikkaa sekä innovaatioiden kursseja Satish & Yasmin Gupta Collegessa, Dallasin yliopistossa, jossa hän toimii markkinoinnin apulaisprofessorina. Fodness on opettanut Aalto-yliopiston Mikkelin kampuksella jo yli 20 vuotta.

Aalto Online Learning tarjoaa kahvit (Brooklyn Cafe, Väre) kaikille työpajaan osallistuville.

Lisätiedoista vastaa Aalto Online Learning -tiimi: