Tohtoriuratapahtuma Doctoral career paths 2023

Haluatko tutustua tohtoreiden moninaisiin urapolkuihin ja -vaihtoehtoihin? Tahdotko tietää mitä yritykset odottavat valmistuneilta tohtoreilta? Kiinnostaako sinua tohtoreiden urataidot ja Aalto-yliopiston palvelut?

Tämä englanninkielinen tapahtuma on suunnattu tohtoriopiskelijoille, joita kiinnostaa ura akatemiassa, yrityksissä, julkisella sektorilla, yrittäjänä tai taiteilijana.
People working together

Ilmoittaudu viimeistään 21.5.2023 Webropolissa.

12.15 Opening words, Vice President (education) Petri Suomala
12.30 Doctors' Career Paths – Teamwork and Curiosity, Professor Yrjö Neuvo
12.45 Prepare for your doctoral career, Career Coach Susanna Saarinen, Aalto Career Design Lab
13.05 Diverse career paths for doctoral graduates, panel discussion

14:00 Coffee break & mingling

14.30 Employing doctors: demand and prospects, representatives from companies
15.45 Wrap-up

Ks. päivitykset yksityiskohtaisiin ohjelmaan tapahtuman englanninkieliseltä sivulta: https://www.aalto.fi/en/events/excellence-brings-competitiveness-doctoral-career-paths-2023

Lisää tietoa tohtoriurista

Tohtorinhatut promootiopäivänä

Aalto-yliopistosta valmistuneet tohtorit työelämässä

Tohtorikoulutuksessa opitut taidot hyödyksi työelämässä

Yhteistyö
Rows of doctors sitting with their doctoral hats on, photographed from behind

Valmistuneiden tohtoreiden kyselyn tulokset 2022

Valtaosa vuonna 2022 valmistuneista tohtoreista oli tyytyväinen saamaansa koulutukseen ja oli työllistyneenä valmistumisensa hetkellä. Kaikkia valmistuvia tohtoriopiskelijoita pyydetään vastaamaan valmistuneiden tohtoreiden kyselyyn.

Tapahtuman järjestää

Tohtorinkoulutuspalvelut

Tohtorinkoulutuspalvelut auttavat tohtoriopiskelijoita, vastuuprofessoreita, ohjaajia ja tohtoriohjelmien johtajia tohtorinkoulutukseen liittyvissä asioissa.

TechPromootio2014_hattu