Tervetuloa luomaan vihreämpää kampusta - osallistu istutustyöpajaan 20.5.

Toivotamme sinut tervetulleeksi 20.5. klo 12.00 ACREn järjestämään istutustyöpajaan Ainonaukiolle. Työpajassa pääset työntämään kädet multaan, istuttamaan kasveja ja kerryttämään tietoa kaupunkiviljelystä ja kasvillisuuden hyödyistä urbaanissa ympäristössä. Työpajassa on tarjolla virvokkeita.

Kokoonnumme uusien puutarhapenkkien luona Ainonaukiolla.

Työpajaan mahtuu 15-20 ensin ilmoittautunutta, joten ilmoittauduthan pian (tai viimeistään 16.5.) alla olevasta linkistä!
Mies istuttaa puuta
Kuva: Parkly
kampus kesällä

Opiskelijoiden osallistavan budjetoinnin äänestys ratkesi – voittajaksi valittiin puutarhapenkit

Keväällä 2021 Aalto-yliopiston opiskelijoilta kysyttiin, miten he haluaisivat käyttää 12 000 euroa yliopiston budjetista kampuksen kehittämiseen opiskelijoiden hyvinvoinnin näkökulmasta.

Parkly puutarhapenkit

Mikä kampuksen ulkoalue kaipaisi puutarhapenkkejä? Ehdota ja ideoi!

Ehdota sopivia paikkoja kampukselle keväällä 2022 tuleville uusille puutarhapenkeille.

ACRE logo 2021

Aalto-yliopistokiinteistöt (ulkoinen linkki)