Space 21 – Kevään 2023 avoimet ovet

Näe ja koe mistä Space 21:ssa on kyse! Tule paikan päälle 1.6.2023 nähdäksesi mitä kokeilullinen projektitila kätkee sisäänsä, tavataksesi uusia ihmisiä ja viettääksesi kevätillan hyvässä seurassa pienen purtavan, vegaaniruoan ja musiikin äärellä. Tapahtuma on avoin kaikille aaltolaisille, opiskelijoista henkilökuntaan ja tutkijoihin.
Space 21 Open doors in Spring 2023 cover.
Original photo: Mikko Raskinen

Kevään avoimissa ovissa tiedossa on ennen kaikkea rentoa yhdessäoloa, mutta tapahtuma tarjoaa myös mahdollisuuden tutustua Space 21:een matalalla kynnyksellä. Paikan päällä pääset näkemään mitä tiloissa on tällä hetkellä meneillään, ja mitä yhteisö on saanut aikaan koko tilakonseptin olemassaolon aikana. Avoimet ovet ovat tavallaan myös Space 21:n 1,5-vuotissyntymäpäivät!

Tapahtuman ohjelma on äärimmäisen epävirallinen ja rento. Vapaalle jutustelulle, kohtaamisille sekä uusiin ihmisiin ja tiloihin tutustumiselle on reilusti aikaa. Tule käymään ja nauttimaan illasta mukavassa seurassa pienen purtavan, vegaaniruoan ja musiikin äärellä.

Ihmiset ja tiimit projektien taustalla ovat myös paikan päällä esitelläkseen töitään ja käynnissä olevia hankkeitaan, joten avoimet ovet ovat myös mainio mahdollisuus saada ensi käden tietoa siitä, millaista Space 21:ssa on työskennellä ja mitä tiloissa voi saada aikaan – takaamme, että projektien skaala on laaja. Avoimissa ovissa on myös mahdollisuus tutustua Experimental Project -kurssin (ARTS) avajaisiin.

Muistathan ilmoittautua, jotta osaamme varata riittävästi ruokaa kaikille!

Space 21 logo on top of a rendered image

Space 21

Space 21 tarjoaa vapaata projekti- ja studiotilaa yhteistyöskentelylle, kokeiluille sekä rohkealle ja uudelle ajattelulle.

Radical creativity illustration: Anna Muchenikova

Radikaali luovuus

Rakennamme vahvan, luovan yhteisön tukemaan uutta ajattelua.

Strategiamme
Still from textile innovation animation with white Space 21 logo.

Space 21 - UKK

Kaikki yleisimmät Space 21:a koskevat kysymykset vastauksineen samassa paikassa.

Space 21
White coffee cup with Space 21 logo, space's common room on the background.

Tervetuloa aamukahville Space 21:een keväällä 2023

Kahvia, aamupalaa ja hyvää seuraa radikaalin luovuuden olohuoneessa – kaikki Aaltolaiset ovat tervetulleita Space 21:en avointen ovien aamukahveille. Kevään 2023 aikataulu nyt julki!

Viisi opiskelijaa rakentamassa installaatiota karkeassa projektitilass

Space 21 – projektitilaa kokeiluille

Space 21, koko Aalto-yhteisön käyttöön tarkoitettu projektitila, aloitti toimintansa keväällä 2022.