Palkintotapahtuma: Aallon avoimen tieteen palkinto 2023

Tule juhlistamaan Aallon ensimmäisen avoimen tieteen palkinnon 2023 voittajia ja kunniamaininnan saaneita! Ohjelman jälkeen on tarjolla kahvia ja jäätelöä. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua, joten muistathan merkata sen kalenteriisi.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.

Ohjelma sisältää voittajasta (Aalto Materials Digitalization Platform, AMAD) kuvatun palkintovideon ensinäytöksen, AMAD-tiimin pitämän esityksen sekä paneelikeskustelun avoimesta tieteestä. Paneelikeskustelun jälkeen tarjolla on kahvia, jäätelöä (myös maidottomia vaihtoehtoja) ja vapaata seurustelua.

Emme kerää ilmoittautumisia, joten olet tervetullut vain tulemaan paikalle! Muistathan lisätä tapahtuman kalenteriisi esimerkiksi klikkaamalla yllä olevaa Lisää kalenteriisi nappia.

Huomaathan, että tapahtumassa otetaan valokuvia, joissa voi näkyä myös yleisöä. Jos et halua tulla kuvatuksi, kerro siitä kuvaajalle tapahtuman aikana.

Lara Ejtehadian, Patrick Rinke, and Ilari Lähteenmäki sitting with coffee mugs and smiling to the camera.

Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon 2023 voittaja – Aalto Materials Digitalization Platform (AMAD)

Haastattelimme Aallon ensimmäisen avoimen tieteen palkinnon voittajia AMAD-tiimistä.

Professor Riikka Puurunen, Catalysis Research group, Aalto Open Science Award, Honorary mention

Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon 2023 kunniamaininta – Professori Riikka Puurunen edistää esimerkillään kestävää avointa tiedettä

Haastattelimme Aallon ensimmäisen avoimen tieteen palkinnon kunniamaininnan saanutta professori Riikka Puurusta.

Two of the awardees and their robotic arm all holding colorful mugs. Aalto Open Science Award, Honorary mention.

Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon 2023 kolmas sija – Älykkään robotiikan ryhmän Robotic Manipulation of Deformable Objects -projekti

Haastattelimme Aallon ensimmäisen avoimen tieteen palkinnon kolmannen sijan saavuttaneita Älykkään robotiikan ryhmän jäseniä.

Descriptive pic

Aalto-yliopiston avoimen tieteen palkinnon 2023 voittajat on valittu

Tutkimuksen ohjausryhmä päätti avoimen tieteen palkinnon vuoden 2023 voittajat.