Online luento: System Innovations for Business Sustainability

Aalto-yliopisto ja Designmuseon yritysverkosto Design Club tarjoavat syyskuussa kaksi online-luentoa.
Prof. Idil Gaziulusoy

Tapahtuma on osa Aalto-yliopiston Designs for Cooler Planet tapahtumakokonaisuutta.

Kilpailemme aikaa vastaan: kymmenessä vuodessa on saavutettava YK:n kestävän kehityksen tavoitteet. Syyskuussa Otaniemessä avautuva Aalto-yliopiston Designs for a Cooler Planet -tapahtuma esittelee innostavia tulevaisuuskuvia. Muotoilijoiden, tutkijoiden ja sidosryhmien yhteistyöstä rakentuu ihmiselle ja ympäristölle parempia ratkaisuja.

Pirita Posti, Aalto-yliopisto / Design Club, [email protected]

Piia Lehtinen, Designmuseo / Design Club, [email protected]

Logos of Aalto and Design Club

Namä saattavat kiinnostaa sinua

Tuuli

Online luento: Creative Practices for Transformational Futures

Designs for a Cooler Planet 2020: Race for the Future

Tältä näyttää kestävämpi maailma: puuglitteriä, sähköveneitä ja printtiaurinkokennoja

Syyskuussa avautuva Designs for a Cooler Planet -tapahtuma esittelee innostavia tulevaisuuskuvia. Muotoilijoiden, tutkijoiden ja sidosryhmien yhteistyöstä rakentuu ihmiselle ja ympäristölle parempia ratkaisuja.

Nodus tutkimusryhmäläisiä keskustelemassa

NODUS – Sustainable design research group

Kestävän muotoilun tutkimusryhmä NODUS tekee poikkitieteellistä tutkimusta kestävän tulevaisuuden eteen.

Muotoilun laitos
Designs for a Cooler Planet — Helsinki Design Week Otaniemessä