Online luento: Creative Practices for Transformational Futures

Aalto-yliopisto ja Designmuseon yritysverkosto Design Club tarjoavat syyskuussa kaksi online-luentoa. Ilmoittautuminen on nyt auki!
Tuuli
Photo: Liina Nurmi

Tarkempi kuvaus tapahtumasta (englanniksi)

Tapahtuma on osa Aalto-yliopiston Designs for Cooler Planet tapahtumakokonaisuutta.

Kilpailemme aikaa vastaan: kymmenessä vuodessa on saavutettava YK:n kestävän kehityksen tavoitteet. Syyskuussa Otaniemessä avautuva Aalto-yliopiston Designs for a Cooler Planet -tapahtuma esittelee innostavia tulevaisuuskuvia. Muotoilijoiden, tutkijoiden ja sidosryhmien yhteistyöstä rakentuu ihmiselle ja ympäristölle parempia ratkaisuja.

Pirita Posti, Aalto University / Design Club, [email protected]

Piia Lehtinen, Designmuseum / Design Club, [email protected]

Logos of Aalto and Design Club

Nämä saattavat kiinnostaa sinua

Prof. Idil Gaziulusoy

Online luento: System Innovations for Business Sustainability

Aalto-yliopisto ja Designmuseon yritysverkosto Design Club tarjoavat kaksi online-luentoa.

Designs for a Cooler Planet 2020: Race for the Future

Tältä näyttää kestävämpi maailma: puuglitteriä, sähköveneitä ja printtiaurinkokennoja

Syyskuussa avautuva Designs for a Cooler Planet -tapahtuma esittelee innostavia tulevaisuuskuvia. Muotoilijoiden, tutkijoiden ja sidosryhmien yhteistyöstä rakentuu ihmiselle ja ympäristölle parempia ratkaisuja.

people sitting on sofas with laptops

Tutkimushanke CreaTures edistää kestävää kehitystä luovuuden menetelmillä

Monialainen hanke korostaa luovia menetelmiä ja niiden mahdollisuuksia edistää vastuullisuusajattelua ja kestävää kehitystä. Projektin tavoitteena on löytää ja havainnollistaa tehokkaita polkuja kohti vastuullista, sosiaalisesti oikeudenmukaista ja rauhanomaista tulevaisuutta.

Designs for a Cooler Planet — Helsinki Design Week Otaniemessä