Northern Dimension Future Forum 2021

Adapting to COVID-19: Social innovations & policy measures

Tule mukaan Northern Dimension Future Forum 2021 -tapahtumaan ja kuule asiantuntijoiden, päättäjien ja sidosryhmien keskustelua COVID-19-pandemian aiheuttamien sosiaalisten innovaatioiden ja poliittisten toimenpiteiden kestävyydestä liikenteen ja logistiikan, terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin sekä kulttuurin aloilla.
Northern Dimension Future Forum 2021

ND Future Forum järjestetään Aalto-yliopistossa ja verkossa keskiviikkona 1. joulukuuta klo 13.00-17.00.

Tilaisuuden ohjelma Northern Dimension -verkkosivullaFoorumissa kuullaan kansainvälisiä asiantuntijaesityksiä ja keskustelupaneeli, jossa aiheena on COVID-19-pandemian sosiaaliset innovaatiot liikenteen ja logistiikan, terveyden ja sosiaalisen hyvinvoinnin sekä kulttuurin aloilla. Monilla innovaatioilla on myös ympäristövaikutuksia.

Foorumi on jatkoa vuoden 2020 foorumille, sillä COVID-19-pandemiaan on sopeuduttava myös jatkossa. Foorumissa keskustellaan siitä, millaisia innovaatioita on kehitetty, kuinka elinkelpoisia ne ovat ja miten ne on politiikan tasolla saavutettu.

Vuosittainen pohjoisen ulottuvuuden Future Forum mahdollistaa avoimen keskustelun ja tutkimukseen perustuvien ratkaisujen levittämisen PU-alueen päättäjien ja toimijoiden kesken.

Future Forum kokoaa asiantuntijoita, päättäjiä ja sidosryhmiä vaihtamaan tietoa aiheista, jotka ovat tärkeitä pohjoisen ulottuvuuden temaattisten kumppanuuksien kannalta.

Future Forumin järjestää Pohjoisen ulottuvuuden instituutti / CEMAT.

Seuraa Northern Dimension -verkkosivustoa, Facebookia ja Twitteriä:

ND-verkkosivu: http://www.northerndimension.info/

Twitter: @ND_Institute