Koulutus opettajille: Tutustu projektipohjaiseen oppimiseen

Työpajan tavoitteena on valmistaa osallistujia ottamaan ensimmäiset askeleet projektipohjaisen oppimisen (PBL) käytössä. Työpajassa keskustellaan metodologian perusteista ja harjoitellaan PBL-toiminnan suunnittelua.
Hands working together on post-it notes.

Unite! tarjoaa 14 pedagogisen koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Koulutukset järjestetään verkossa. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Kutsumme sinut tapaamaan Unite-kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Tutustu projektipohjaiseen oppimiseen

Aloitus: Torstai 26.5.2022 (jonkin verran itsenäistä valmistelutyötä)

Loppu: keskiviikkona 15.6.2022 (itsenäisen työn toimitus)

Koulutustilaisuudet

31.5.2022 klo 11-12.30
2.6.2022 klo 11-13
7.6.2022 klo 11-13

Työmäärä: 14 tuntia (5h 30min kolmessa koulutustilaisuudessa ja 8t 30min itsenäistä työtä)

Ilmoittautuminen viimeistään: 12.5.2022

Oppimistulokset

• Opit PBL:n määrittelyn, sen edut ja mahdolliset ongelmat

• Opit keskeiset elementit, jotka on otettava huomioon suunniteltaessa PBL-toimintaa.

• Opit menestyksekkään PBL-toiminnan suunnittelun avainelementit

Aktiviteetit

Videoita, luentoja, ryhmätyöskentelyä, keskusteluja, itsenäistä työskentelyä.

Kohderyhmä

Yliopiston tiedekunta, luennoitsijat ja opettajat, joilla ei ole kokemusta PBL:n käytöstä ja jotka haluavat tietää siitä ja aloittaa sen käytön.

Kouluttajat:  Dr. Miguel Valero, tohtori Paco Calviño

Yhteyshenkilö:  Dr. Miguel Valero, sähköposti [email protected]

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan ja se tapahtuu Uniten Metakampus-alustalla. Jos et ole ennen käyttänyt Metakampusta, kannattaa tarkistaa esitteen viimeiseltä sivulta, miten rekisteröinti tapahtuu. Esite on englanniksi. Ilmoittautumisaika päättyy 12.5.2022.

Lisätietoa

Esitteestä löytyy tietoa kaikista kevään 2022 aikana tarjolla olevista koulutuksista.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi ja ne järjestetään verkossa.

Yliopistoverkosto Unite!