Koulutus opettajille: Opetuksellisten pelien suunnittelu

Tämän työpajan metodologia opastaa sinut opetuksellisten pelien (serious games) suunnitteluun.
Kuvituskuvassa peliohjain. Kuvitus: Parvati Pillai.

Unite! tarjoaa 14 pedagogisen koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Koulutukset järjestetään verkossa. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Kutsumme sinut tapaamaan Unite-kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Opetuksellisten pelien suunnittelu / Serious Game Design

19.5.2022 klo 15-17.30

Haluatko auttaa lisäämään opiskelijoiden sitoutumista ja motivaatiota? Opetukselliset pelit dynamisoivat oppijoita ja tarjoavat interaktiivisia oppimistilanteita.

Smart Games Builder on Grenoble INP:n automatisoitu peligeneraattori. Tämän työpajan metodologia opastaa sinut opetuksellisten pelien suunnitteluun.

Oppimistulokset

• Opit opetuksellisten pelien mahdollisuuksista dynamisoida oppijoita

• Voit tarjota opiskelijoillesi interaktiivisia oppimistilanteita

Aktiviteetit: Vertaistoimintaa pienryhmissä pedagogisen asiantuntijan ohjaamana.

Kohderyhmä: Yliopisto-opettajat

Kouluttaja: John Kenwright, sähköposti [email protected]

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan ja se tapahtuu Uniten Metakampus-alustalla. Jos et ole ennen käyttänyt Metakampusta, kannattaa tarkistaa esitteen viimeiseltä sivulta, miten rekisteröinti tapahtuu. Esite on englanniksi. Ilmoittautumisaika päättyy 18.4.2022.

Lisätietoa

Esitteestä löytyy tietoa kaikista kevään 2022 aikana tarjolla olevista koulutuksista.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi ja ne järjestetään verkossa.

Yliopistoverkosto Unite!
URL kopioitu