Keskustelutilaisuus Raide-Jokerista ja poikittaisliikenteestä

Maankäytön suunnittelun ja liikennetekniikan tutkimusryhmän järjestämä tilaisuus järjestetään Aalto-yliopiston kampuksella Otaniemessä.
raidejokeri pikaratikka idis design oy

Tervetuloa avoimeen keskustelemaan Raide-Jokerista.

Aika: Keskiviikko 6.2.2019 klo 16.30–18.30 (kahvitarjoilu alkaa klo 16, ohjelma klo 16.30)

Paikka: Luentosali R1, Rakentajanaukio 4, Otaniemi.

Tilaisuus on maksuton.

Tavoitteena on tiedonvälitys ja keskustelu Raide-Jokerin rahoitussuunnitelmasta. Tilaisuutta isännöi Aalto-yliopiston maankäytön suunnittelun ja liikennetekniikan tutkimusryhmä.

Ohjelma:

Raide-Jokerin lyhyt kuvaus ja sen tärkeimmät piirteet sekä Allianssi-hankkeen tavoitekustannusarvio; Juha Saarikoski, Raide-Jokerin suunnitteluryhmä

Raide-Jokeri-investointi poikittaisliikenteen välittäjänä; Risto Kangas-Ikkala, rakennusalan asiantuntija

Raide-Jokerin rahoittajien näkemykset; tilaisuuteen on kutsuttu liikenne- ja viestintäministeriön, Helsingin kaupungin ja Espoon kaupungin edustajat esittämään kannanottonsa ja mielipiteensä.

Kunkin puheenvuoron pituus on noin 10 minuuttia.
Puheenvuorojen jälkeen on tunti aikaa kysymyksille ja vastauksille.

Tervetuloa!

Järjestäjät:

Professori Milos Mladenovic, Maankäytön suunnittelun ja liikennetekniikan tutkimusryhmä, Aalto-yliopisto
Antti Talvitie, liikennetekniikan asiantuntija, emeritus professori, [email protected]
Risto Kangas-Ikkala, rakennusalan asiantuntija, [email protected]
Jussi Sauna-aho, TkT, Vemosim, [email protected]