Tapahtumat

Back to Work Sessions: Muuttuva työelämä: Työelämän muuttaminen: aivojen hyvinvointi mielessä, luovuuden lisääminen optimoimalla työtä ja tyhjäkäyntiä - Kiti Müller

Aalto-yliopiston Future of Work -hanke käynnistää tapahtumasarjan Back to Work – Miten rakennamme yhdessä sosiaalisesti kestävämmän työn tulevaisuuden?
Aalto_University_ITP_c_Petri_Anttila_MG_5560.jpg

Miten rakentaa sosiaalisesti kestävämpää työelämää? Miten lähestyä työtä sosiaalisesti kestävästi ja rakentaa parempaa resilienssiä yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnille, säilyttää arvostus ja humaanius töissä, pitää huolta ajattelustamme, aivoistamme, johtaa kestävämmin ja yleisesti pitää itsestämme parempaa huolta henkisesti, fyysisesti ja tunteita sivuuttamatta? Asiantuntijamme puhuvat kukin omasta kulmastaan ja syväluotaavat omaa osaamisaluettaan.  Lue enemmän Back to Work -sarjasta tästä

Tervetuloa Aalto-yliopiston uuteen haastattelusarjaan Back to Work – Miten rakennamme yhdessä sosiaalisesti kestävämmän työn tulevaisuuden?. Haastattelusarja on osa Aalto-yliopiston Future of Work -hanketta ja on avoinna kaikille Aalto-yliopiston YouTube-kanavalla.

Haastattelusarjan kolmas osa julkaistaan 25.11.2021 15.00 EEST professori ja neurologi Kiti Müller keskustelee aiheesta Muuttuva työelämä: Työelämän muuttaminen: aivojen hyvinvointi mielessä, luovuuden lisääminen optimoimalla työtä ja tyhjäkäyntiä. Haastattelun moderaattorina toimii tutkimusjohtaja Hertta Vuorenmaa. Tapahtuman kieli on englanti.

Esitä kysymyksesi puhujalle tästä.

Seuraava haastattelu on 2. joulukuuta professori Jari Hakasen kanssa Työterveyslaitokselta. Hänen kiinnostuksen kohteet ovat työhön sitoutuminen, uupuminen, työntekijöiden hyvinvointi ja positiivinen työpsykologia. Sitten aloitamme uuden vuoden hyvin tammikuussa Hintsa Performancen senior valmentaja Heikki Huovisen kanssa, joka keskustelee sekä fyysisen että mielen hyvinvoinnin ylläpitämisestä työssä.

Picture of Kiti Muller

Kiti Müller on neurologi ja professori. Hän on 1990-luvun alusta tutkinut työtehtävien ja työympäristön vaikutuksia aivojen toimintakykyyn, kognitioon ja kehon fysiologiaan, erityisesti päiväaikaiseen vireyteen ja uneen.