Aalto Strategy Circle After Work: Strategia ja kestävä kehitys

Aalto Alumni Strategy Circle kokoaa strategian ammattilaiset ja liike-elämän johtajat oppimaan ja jakamaan ideoita yhdessä kansainvälisten ja yliopiston akateemikkojen kanssa.
Dipoli

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Esityskieli on englanti.

Strategia ja kestävä kehitys

17.00 Tervetuloa ja esittely

17.05 Esitykset

• Leena Lankoski, Senior University Lecturer in Sustainability in Business, Aalto  University School of Business
  • Panu Kärävä, Senior Sustainability Consultant, Amazon Web Services
  • Johanna Pynnä, Head of Corporate Strategy, Kemira

17.45  Keskustelua ja kysymyksiä

18.30 Verkostoitumista

Tapahtuma päättyy klo 19.00

Moderaattori: professori Jens Schmidt, Aalto-yliopisto

Jens Schmidt on strategian professori Aalto-yliopistossa ja tuotantotalouden maisteriohjelman johtaja. Hänen tutkimuksensa keskittyy strategiseen ajatteluun, yrittäjämäiseen strategiaan ja ekosysteemeihin. Hän on työskennelyt strategian kehittämisen parissa sekä suurissa että pienissä organisaatioissa.

Leena Lankoski

Leena Lankoski is a Senior University Lecturer in Sustainability in Business at Aalto School of Business. She has been working with questions of corporate responsibility and sustainability for 30 years, both in the private sector, at the United Nations, and lately in the academia. She holds a D.Sc. in Industrial Engineering and Management from Aalto University as well as an MBA from Bayes Business School, London.

Panu Kärävä

Panu Kärävä has worked in sustainability-related roles for global companies including Kering and Siemens, where his tasks included developing sustainability strategies and driving sustainability based business models with guaranteed energy savings, and he is now a Senior Sustainability Consultant at Amazon Web Services (AWS). He holds an MSc degree in Mechanical Engineering from Aalto University (TKK) with a major in Energy Technology and Environmental Protection as well as an Executive MBA diploma from ESSEC and Mannheim.

Johanna Pynnä

Johanna Pynnä is the Head of Corporate Strategy at Kemira, where she supports getting sustainability to the core of the company’s strategy. She has earlier worked as a consultant and holds an MSc degree in Industrial Engineering and Management from Aalto University.

Kenen pitäisi osallistua?

Tapahtuma on avoin kaikille Aallon alumneille, jotka ovat kiinnostuneita strategia-aiheista. Aalto Alumni Strategy Circle tarjoaa mahdollisuuden tavata ja keskustella samanmielisten alumnien kanssa, jakaa kokemuksia ja näkemyksiä, ja kuulla johtavilta asiantuntijoilta parhaista käytännöistä.

Tapahtumia järjestetään säännöllisesti pitkin vuotta, seuraava on toukokuun puolivälissä aiheesta strategia ja tekoäly.

Tapahtumassa valokuvataan tapahtuman markkinointitarkoitusta varten. Ilmoitathan kuvaajalle, jos et halua näkyä kuvissa.

Aalto strategy circle

Aalto Alumni Strategy Circle tuo strategia-alan ammattilaiset ja yritysjohtajat yhteen oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia strategian ajankohtaisista aiheista vuorovaikutteisissa tapahtumissa, joihin osallistuu kansainvälisiä tutkijoita ja paikallisia ammattilaisia. Tapahtumia isännöi tuotantotalouden laitos yhteistyössä Aalto Strategy Alumnin kanssa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tai haluat lisätietoja, ilmoittaudu postituslistalle täällä.

Lue lisää Aalto Strategy Circle -tapahtumista

Audience in smaller tables listening to senior university lecturer Leena Lankoski

Aalto Alumni Strategy Circle -tapahtumassa jaettiin näkemyksiä kestävästä kehityksestä ja strategiasta

Kestävä kehitys ja strategia olivat aiheina Aalto Alumni Strategy Circlen toisessa after work -tilaisuudessa 8.3.2023.

Professor Jens Schmidt opening the first Aalto Alumni Strategy Circle. Audience in the front.

Aalto Alumni Strategy Circle -tapahtumassa jaettiin fuusioiden ja yrityskauppojen parhaita käytäntöjä

Aalto Alumni Strategy Circle kokoaa yhteen strategia-alan ammattilaisia ja yritysjohtajia oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia strategian ajankohtaisista aiheista.