Aalto Strategy Circle After Work: Miten luodaan tehokas johtoryhmä?

Tervetuloa neljänteen Aalto Alumni Strategy Circle -tilaisuuteen, jonka teemana on tehokas johtoryhmätyöskentely. Strategy Circle kokoaa strategian ammattilaiset ja liike-elämän johtajat oppimaan ja jakamaan ideoita yhdessä kansainvälisten ja yliopiston akateemikkojen kanssa.
Audience in smaller tables listening to senior university lecturer Leena Lankoski
Thought Leaders

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Esityskieli on englanti. Lue lisää ohjelmasta ja puhujista.

Ohjelma 10.10.2023

17.00 Tervetuloa ja esitykset
17.45  Keskustelua ja kysymyksiä
18.30 Verkostoitumista
Tapahtuma päättyy klo 19.00

Moderaattori: professori Jens Schmidt, Aalto-yliopisto

Kenen pitäisi osallistua?

Tapahtuma on avoin kaikille Aallon alumneille, jotka ovat kiinnostuneita strategia-aiheista. Aalto Alumni Strategy Circle tarjoaa mahdollisuuden tavata ja keskustella samanmielisten alumnien kanssa, jakaa kokemuksia ja näkemyksiä ja kuulla johtavilta asiantuntijoilta parhaista käytännöistä.

Tapahtumia järjestetään säännöllisesti pitkin vuotta.

Tapahtumassa valokuvataan tapahtuman markkinointitarkoitusta varten. Ilmoitathan kuvaajalle, jos et halua näkyä kuvissa.

Aalto Strategy Circle

Aalto Alumni Strategy Circle tuo strategia-alan ammattilaiset ja yritysjohtajat yhteen oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia strategian ajankohtaisista aiheista vuorovaikutteisissa tapahtumissa, joihin osallistuu kansainvälisiä tutkijoita ja paikallisia ammattilaisia. Tapahtumia moderoi tuotantotalouden laitos yhteistyössä Aalto Strategy Alumnin kanssa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tai haluat lisätietoja, ilmoittaudu postituslistalle täällä.

Tutustu edellisiin Aalto Strategy Circle -tapahtumiin

Aalto Alumni Strategy Circle -tapahtumassa jaettiin näkemyksiä kestävästä kehityksestä ja strategiasta

Kestävä kehitys ja strategia olivat aiheina Aalto Alumni Strategy Circlen toisessa after work -tilaisuudessa 8.3.2023.

Professor Jens Schmidt opening the first Aalto Alumni Strategy Circle. Audience in the front.

Aalto Alumni Strategy Circle -tapahtumassa jaettiin fuusioiden ja yrityskauppojen parhaita käytäntöjä

Aalto Alumni Strategy Circle kokoaa yhteen strategia-alan ammattilaisia ja yritysjohtajia oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia strategian ajankohtaisista aiheista.

Cryostat used to cool down quantum devices
Yrittäjyys ja innovaatiot

Teknologiansiirto

Aalto-yliopiston teknologiansiirtoprosessi on suunniteltu yhteiskunnallisesti vaikuttavaksi.
Hyvinvoinnin avaimet
Oasis of Radical Wellbeing

Hyvinvoinnin avaimet

Hyvinvoinnin avaimet -sarjan kukin jakso esittelee meille kaikille tutun haasteen ja tarjoaa siihen ratkaisumahdollisuuksia: Tutkimustietoa esitteleviä artikkeleita , harjoituksia, kursseja, podcastjaksoja, videoluentoja ja blogeja.
Teachers and students walking outdoors. They're discussion the Sustainability in Teaching course.
Opettajan käsikirja

Opettajien moniammatillinen tuki

loremsumloremisum
tiedettä vai tarinaa podcastin otsikkokuva.
Podcastit

Tiedetta vai tarinaa -podcast

Toimisiko scifisarjojen tiede ja tekniikka tosielämässä? Aalto-yliopiston “Tiedettä vai tarinaa?” -podcastissa huippuasiantuntijat setvivät populaarikulttuurissa esitettyä tiedettä ja tutkimusta.