Palvelut

Aulapalvelut

Aallon aulapalveluhenkilöstö palvelee ja opastaa kiinteistöissä työskenteleviä ja siellä liikkuvia vierailijoita sekä huolehtii tilojen yleisestä järjestyksestä ja turvallisuudesta. Aulapalveluhenkilöstön tunnistaa punaisista Aalto-yliopiston logolla varustetuista punaisista työpaidoista tai huppareista tai Securitaksen logolla varustetuista asuista. Heidät tavoittaa rakennuksen joko pääsisäänkäynnin läheisyydessä sijaitsevasta aulapalvelupisteestä tai tilapäisesti puhelimitse aulapalvelupisteessä ilmoitetusta numerosta.

Aulapalvelut

Aulapalvelujen esimiehenä toimii palvelupäällikkö Tomi Kanerva. Lisäksi toiminta on jaettu kolmen koordinaattorin, Kalevi Luukkaisen, Iiro Koskisen ja Kim Rannan, vetämään kokonaisuuteen.

Palveluissa voi olla rakennusten toimintaan liittyviä eroja. Mikäli teillä on Aallon aulapalveluita koskevia kysymyksiä tai muita asioita, voitte olla yhteydessä palvelupäällikkö Tomi Kanervaan, puhelimitse 050 515 0373 tai s-postitse [email protected]

Aallon aulapalveluhenkilöstön toimenkuva on monipuolinen. Tärkein tehtävä on Aalto-yliopiston toimintojen sujuvuuden varmistaminen. Aulapalveluiden toimintaan sisältyy rakennusten toiminnasta riippuen sekä aulapalvelua että eri puolilla rakennusta tehtävää vahtimestarin työtä.

Keskeisiä tehtäviä ovat muun muassa:

  1. asiakaspalvelu ja neuvonta
  2. tilojen yleisestä järjestyksestä ja sekä turvallisuudesta huolehtiminen rakennuksen suojelusuunnitelman mukaisesti
  3. ovien avaukset ja lukitukset
  4. avainten jakelu ja vastaanotto sekä avainhallintajärjestelmän ylläpito
  5. Posti Smartship järjestelmän käyttö, postin lajittelu, jakelu ja lähetys sekä UPS:n, DHL:n jne. ulkopuolelta tulevien lähetysten vastaanotto ja jakelu vastaanottajille sekä niiden vastaanotto ja edelleen luovutus ko. palveluiden läheteille sisäisten asiakkaiden puolesta. Vahtimestarit eivät vastaa tilausten tai lähetysten valmisteluista. (vastuukysymykset)
  6. asiakirjojen jakelut
  7. tilavarausjärjestelmän hoitaminen (Asio/eSupport)
  8. salien ylläpito: opastus, taulujen puhdistus, yleisestä siisteydestä huolehtiminen, av-laitteiden käytön opastus ja neuvonta sekä tarvittaessa huoltotilaukset
  9. AV-laitteiden toimittaminen tarpeen mukaan muihin tiloihin
  10. väitöstilaisuuksien puitteiden järjestely
  11. keskitetyn toimistotarvikevaraston ylläpito
  12. kopiokoneiden ja tulostimien paperien toimitukset ja paperisäiliöiden täytöt
  13. kopiokoneiden ja muiden laitteiden vikailmoitukset
  14. kiinteistöhuollon korjaustilaukset sekä pienet korjaus- ja huoltotyöt
  15. lamppujen vaihto
  16. pienet muutot
  17. väliaikaisten opasteiden asettaminen
  18. kalustesiirtoja tilanteen ja tarpeen mukaan sekä kalusteiden säädöt ja asennukset
  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu