Palvelut

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun oppimispalvelut

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun oppimispalvelujen yhteystiedot vastuualueittain.
Abstract image with several small square pieces in blue, aubergine and red. Photo by Aalto University / Mikko Raskinen

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun oppimispalvelut (Learning Services, LES) on organisoitu kolmeen tiimiin: opiskelijapalvelut, opetuksen palvelut ja ulkoisten asiakkaiden palvelut.

Opintoasiainpäällikkö

Iiris Kauppila

Opintoasianpäällikkö

Opiskelijapalveluiden tiimi vastaa korkeakoulun opiskelijoiden yleisestä opintoneuvonnasta, opinto-oikeuksien ylläpidosta, uusien opiskelijoiden orientaatiosta, opintosuoritusten kirjaamisesta ja tutkintodistusten laatimisesta ja valmistujaisjuhlallisuuksista sekä oppimisen tietojärjestelmistä, erityisesti Sisusta.

Tavoitat meidät osoitteesta [email protected].

Opetuksen palvelut

Sari Tarvainen

Suunnittelija, tiiminvetäjä

Linda Mäkinen

Pedagoginen asiantuntija

Johanna Korhonen

Heidi Tukiainen

Koordinaattori (poissa 4.12.2024 saakka)

Laura Kulju

Sini Autti

Koordinaattori

Opetuksen palvelut -tiimin vastuisiin kuuluu muun muassa opetussuunnittelun prosessi, pedagoginen tuki, maistereiden opinnäyteprosessin tuki, opetusosaamisen arviointiin osallistuminen (Educational board), opettajien perehdytys ja kurssipalaute.

Ulkoisten asiakkaiden palvelut

Ulkoisten asiakkaiden palveluiden vastuulla on opiskelijamarkkinointi ja -rekrytointi, opiskelijavalinnat, Tongji-tilauskoulutus, kansainväliset suhteet, kansainväliset yhteisohjelmat, kansainvälinen liikkuvuus, vierailijat sekä opiskelijaharjoittelut.

Lisätietoa oppimispalveluista:

Kuvassa kaksi opiskelijaa tutkii tietokoneen ruutua pöydän molemmiin puolin.Photo: Unto Rautio

Oppimispalvelut

Aalto-yliopiston oppimispalvelut (LES) vastaa kaikista palveluista, jotka mahdollistavat opintojen sujuvan edistymisen yliopistossa.

Palvelut
Student guide illustration, front page

Opiskelijan opas

Opinto-opas kaikille Aalto-yliopiston opiskelijoille

Henkilöt turvallisuuskoulutuksessa / Kuvaaja Aalto-yliopisto

Opetuksen tueksi - Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun oppimispalvelut

Opetukseen liittyvät ohjeistukset Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun (Aalto ARTS) opettajille.
ARTSin oppimispalvelut tarjoaa opettajille perehdytystä, jonka avulla opettaja saa läpileikkauksen opetuksen keskeisiin järjestelmiin ja opetusta ohjaaviin säännöksiin. Perehdytys on suositeltava kaikille opettajille (myös määräaikaisille ja tuntiopettajille).

Palvelut
Opiskelijoita pyöräilemässä Aalto-yliopiston Väre-rakennuksen edessä kuva: Unto Rautio

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

Pohjoismaiden ykkönen taiteessa ja muotoilussa

Tätä palvelua tarjoaa:

Oppimispalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.