Opetus ja oppiminen

Sisu on korvannut Oodin opetuksen ja opiskelun ydintietojärjestelmänä Aalto-yliopistossa

9.8. alkaen vain Sisu on käytössä ja ensimmäisen periodin opetukseen voi ilmoittautua Sisussa 16.8. alkaen.

Sisu on uusi opetuksen ja opiskelun ydintietojärjestelmä, joka korvaa Aalto-yliopistossa aiemmin käytetyn Oodi-järjestelmän. Sisu on ollut jo lukuvuoden 2020–2021 käytössä opiskelijoiden henkilökohtaisten opintosuunnitelmien (HOPS) tekemiseen. 9.8. alkaen vain Sisu on käytössä ja Oodi arkistoidaan.

Mistä lisää tietoa?

Nykyisille opiskelijoille

Uusille opiskelijoille

• Tervetuloa opiskelemaan Aalto-yhteisöön (into.aalto.fi)
  • Opiskelupaikan vastaanotto (into.aalto.fi)
  • Huom! Osa uusista opiskelijoista voi aktivoida Aalto-tunnuksensa vasta ti 10.8.2021 alkaen: opiskelijat, jotka ovat vastaanottaneet opiskelupaikan elokuun puolella ja opiskelijat, joiden Aalto-tunnuksen aktivointi on päätynyt tähän saakka virhetilanteeseen henkilötiedoissa olleen virheellinen puhelinnumeron ja/tai sähköpostiosoitteen takia. Virheellisten tietojen korjausta Sisuun on pyydettävä ensin opiskelupalveluista, minkä jälkeen Aalto-tunnuksen voi aktivoida. Lue lisää täältä.

Tutkintotodistusta Sisun kautta hakeneille opiskelijoille

• Kesän 2021 valmistumispyyntöjen käsittelyssä on viivettä johtuen järjestelmämuutoksesta. Pyyntöjä käsitellään mahdollisimman pian. Mikäli olet saanut Kelalta pyynnön toimittaa valmistumistieto, voit pyytää asiasi käsittelyyn lisäaikaa ja kertoa sinusta riippumattomasta viivytyksestä, joka johtuu Aallon opintotietojärjestelmämuutoksesta.

Opettajille

Palvelut ja aukioloajat