Kauppakorkeakoulu

Opiskelijapalaute ja urakyselyt valmistumisen jälkeen

Tutustu keskeisimpiin palautekyselyihin opintojen aikana, valmistumishetkellä sekä valmistumisen jälkeen, ja mihin niitä hyödynnetään Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa.

Opiskelijoiden äänen kuuleminen on tärkeä osa opetuksen ja koulutuksen kehittämistyötä sekä opiskeluun liittyvien palveluiden kehittämistä ja laadunvarmistusta. Kerättyä palautetta käytetään eri tavoin ja eri tasoilla ja niiden hyödyntämiseen kiinnitetään erityistä huomiota Kauppakorkeakoulussa. Kandipalaute- ja uraseurantakyselyyn vastaamalla vaikutat lisäksi yliopiston saamaan rahoitukseen.

Opintojen aikana sinulta pyydetään monenlaista palautetta. Tälle sivulle on koottu keskeiset Kauppakorkeakoulussa kerättävät opiskelijapalautteet, sekä tietoa mihin antamaasi palautetta hyödynnetään. Saat myös muita kyselyitä mm. eri palveluyksiköiltä, kuten esimerkiksi keväisin ura- ja rekrytointipalveluiden vuosittaisen kyselyn, jolla kerätään palautetta urapalveluista. Tuloksia käytetään palveluiden kehittämiseen.

Opiskelun jälkeen tärkeimmät kyselyt tehdään 1) valmistumisen yhteydessä, 2) vuosi valmistumisen jälkeen, 3) kolme vuotta valmistumisen jälkeen (Financial Times) ja 4) viisi vuotta valmistumisen jälkeen.

Muista vastata kuhunkin kyselyyn, kun saat sen. Vastauksesi on tärkeä!

Palautekyselyt opintojen aikana

Palautekysely valmistumishetkellä

Vastaa kyselyyn ennen todistuksen noutamista.

Palaute- ja urakyselyt valmistumisen jälkeen

Miksi sinun pitäisi vastata urakyselyihin valmistumisen jälkeen? Koulumme laatu vaikuttaa myös oman tutkintosi arvoon pitkällä aikavälillä.

Saat kyselyt sähköpostiisi valmistumisesi jälkeen, mikäli sinulla on toimiva sähköpostiosoite Aalto-yliopiston alumnirekisterissä. Kaikki Aalto-yliopistosta valmistuneet ovat automaattisesti alumneja, mutta muistathan pitää yhteystietosi ajan tasalla, jotta tavoitamme sinut jatkossakin. Yhteystiedot voi päivittää alumnien Päivitä tietosi -sivulta löytyvän lomakkeen kautta.

Tutustu myös Kauppakorkeakoulun alumnitoimintaan ja liity Kauppakorkeakoulun alumnien LinkedIn-ryhmään, jossa voit verkostoitua muiden Kauppiksen alumnien kanssa.

Voit saada uraseurantakyselyn sähköpostin lisäksi myös tekstiviestillä tai kirjeitse.