Kampus

Jennifer S. Lipkin ja Heli Juuti

Sairaudet, paiseet, virukset, alienit ja uudelleensyntyminen. Siinä aiheita, joista olemme tänään ammentaneet. Olemme projektin kanssa vasta lähtökuopissa.
Aalto-yliopisto, Otaniemi stories: Jennifer S. Lipkin & Heli Juuti, tila- ja kalustesuunnittelun opiskelijoita / Kuvaaja: Sinikoski

”Sairaudet, paiseet, virukset, alienit ja uudelleensyntyminen. Siinä aiheita, joista olemme tänään ammentaneet. Jossain takaraivossa on ollut myös ajatus siitä, kuinka esimerkiksi japanilaisessa kulttuurissa ymmärretään etsiä kauneutta myös virheistä. Sillä asenteella tässä mennään, vaikka olemmekin projektin kanssa vasta lähtökuopissa. Artekin klassikkohuonekalut ovat Suomessa niin pyhiä, että niiden modaaminen esimerkiksi kuumailmapuhaltimien avulla tuntuu kuin söisi kiellettyä hedelmää.”

Jennifer S. Lipkin & Heli Juuti, tila- ja kalustesuunnittelun opiskelijoita