Aalto Built Environment Laboratory

Aalto Built Environment -laboratorion yhteystiedot

Aalto Built Environment (ABE) -laboratorio on Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulun tutkimus- ja opetushanke.

Laboratoriossa on tilat ja teknologiat rakennetun ympäristön vuorovaikutteiselle ja ihmiskeskeiselle yhteiskehittämiselle. ABE:n tarkoituksena on tutkia uusia digitaalisesti tuettuja ja vuorovaikutteisia suunnittelumenetelmiä. Mallinnus- ja simulointiteknologioita, prosessimallinnusta ja visualisointia kehitetään tukemaan päätöksentekoa ja ideoiden, visioiden ja suunnitelmien esittämistä. ABE toimii työskentelyalustana monialaisille työryhmille ja eri taustoista tuleville ihmisille, joilla on yhteinen päämäärä.
Aalto

Henkilöt

Tutkijat: Johtava tutkija Aija Staffans, professori Pentti Kujala, projektipäällikkö Antti Kauppi, jatko-opiskelija/tutkija Sari Tähtinen, tohtoriopiskelija Markus Ahola.

Tutkimusapulaiset: Maria Viitanen ja Petri Kangassalo.

Sähköposti: [email protected]

ABE-tila

ABE-tila, josta käytetään myös nimitystä Urban Cave, sijaitsee  Urban Mill -tiloissa osoitteessa Betonimiehenkuja 3 E, 02150 Espoo.

Tulostus Palaute