Vierailut Aalto-yliopiston akustiikan laboratorioon keväällä 2023

Voit varata vierailuajan verkkolomakkeella.
Aalto Acoustics Lab, image: Mikko Raskinen
Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Haluatko vierailla Aalto-yliopiston akustiikan laboratoriossa? Keväällä 2023 laboratoriossa on mahdollista tulla käymään vierailupäivinä, joita järjestetään perjantaisin kerran kuussa.

Kierroksella vierailijoilla on mahdollisuus:

• vierailla kaiuttomissa huoneissa
• kuunnella eri mittaisia kaiuntoja säädeltävän akustiikan huoneessa
• kuunnella esimerkkejä laboratoriossa tehdyistä tutkimuksista, kuten äänikohtausten jäljennyksiä monikanavaisessa huoneessa.

Kierrokset alkavat A-Grid-rakennuksen aulasta osoitteessa Otakaari 5 ja ne kestävät 45 minuuttia. Kierrokset järjestetään englanniksi, ja tiloja esittelevät Akustiikan laboratorion henkilökunnan jäsenet.

Varaa vierailusi tällä lomakkeella: Visit to Aalto Acoustics Lab (Spring 2023)

Huomioithan, että vierailijoita kehotetaan olemaan käyttämättä korkokenkiä tai vastaavia jalkineita, koska heidän voi olla vaikea kävellä kaiuttomien huoneiden ristikkolattialla. Valitettavasti pyörätuolilla liikkuvat ihmiset eivät voi osallistua kierroksen tiettyihin osa-alueisiin, eivätkä avustajakoirat pääse tiloihin.

Huomioithan myös, että laboratoriossa ei voi vierailla lomakkeessa ilmoitettujen aikojen ulkopuolella.

Akustiikan laboratorio

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa