Vieraileva luennoitsija Dustin White: “On hienoa, että opiskelijat haluavat aktiivisesti vaikuttaa oppimiskokemukseensa.”

Dustin White on taloustieteen apulaisprofessori Nebraskan yliopistossa Omahassa. Hän suoritti taloustieteen tohtorintutkinnon Washington State University -yliopistossa vuonna 2016, ja taloustieteen alemman korkeakoulututkinnon Brigham Young University -yliopistossa vuonna 2011. White opetti BScBA-kandidaattiohjelmassa viime kesänä kurssin ”Tools for Data Analysis”. Kurssi käsittelee ohjelmointia Python-koodauskielellä ja opettaa keräämään, käsittelemään ja analysoimaan dataa kaupallisten päätösten tueksi. Hän opettaa kurssin uudestaan tammikuussa 2021.
Professor Dustin White

Milloin tulit opettamaan BScBA-kandidaattiohjelmaan ensimmäistä kertaa?

Opetin BScBA-ohjelmassa ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Pidin siitä todella paljon!

Miksi haluat palata Mikkeliin?

Ensinnäkin Mikkelin opiskelijat ovat mahtavia, joten en malta odottaa, että pääsen tapaamaan heitä lisää. Toiseksi, en voinut opettaa edellistä kurssia lähiopetuksena, ja odotan innolla sitä mahdollisuutta, sillä uskon sen olevan vielä hauskempaa kuin etäopetus.

Millaisia BScBA-kandidaattiohjelman opiskelijat ovat?

Mahtavia! Pidin mielenkiintoisista kysymyksistä, joita oppitunneilla esitettiin, ja opiskelijoiden into kehittyä päivä päivältä oli vaikuttavaa.

Miten Mikkelin opinnot eroavat kotiyliopistostasi?

Mikkelissä opiskelijat ovat paljon  kiinnostuneempia luennoista kuin mihin olen tottunut. Pidin siitä, että opiskelijat kysyivät aina kysymyksiä ja halusivat aktiivisesti vaikuttaa omaan oppimiskokemukseensa. Vuorovaikutus auttaa opiskelijoita oppimisessa, mutta se tekee myös opettamisesta hauskempaa (ja, jos rehellisiä ollaan, helpompaa).

Mikä on paras muistosi Mikkelistä?

Oli hienoa, että opiskelijoiden huumorintaju näkyi luennoilla ja he olivat valmiita nauramaan ja löytämään iloa oppimisesta. Paras muistoni oli katsoa opiskelijoiden esitelmiä kurssin lopuksi , joista kuvastui kurssilla tehty kova työ. Oli mahtavaa nähdä, kuinka paljon opiskelijat olivat oppineet kolmen lyhyen viikon aikana! Sain myös ilokseni huomata, miten hyvin opiskelijat osasivat soveltaa oppimaansa oikeisiin työelämän ongelmiin.

Aalto University International Business -kandidaattiohjelma.jpg

International Business, kauppatieteiden kandidaatti (BScBA, Mikkeli) ja kauppatieteiden maisteri (Otaniemi)

International Business -kandidaattiohjelma (BScBA Program) tarjoaa opiskelijoille laaja-alaista osaamista ja kykyä rakentaa, kehittää ja johtaa yrityksiä kansainvälisellä asenteella. Kansainvälisesti suuntautunut kauppatieteiden kandidaatin tutkinto liiketoiminnan alalta avaa monenlaisia yksityisen ja julkisen sektorin uramahdollisuuksia useilla aloilla ympäri maailman.

Koulutustarjonta

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.