Vielä ehtii ilmoittautumaan organisaatiokäyttäytymisen kurssille

Ilmoittautuminen kurssille päättyy 9.9.2021
Aalto Yliopisto Unto Rautio Aalto

Kurssin tavoitteena on lisätä osallistujien ymmärrystä ihmisten käyttäytymisestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä erityyppisissä organisaatiokonteksteissa. Erityisesti kurssilla keskitytään syventämään opiskelijoiden tietämystä organisaatioon kuuluvien ihmisten piirteiden, asenteiden ja toiminnan välisistä suhteista sekä tarkastelemaan yksilöä osana ryhmää ja laajempaa organisaatiota. Lisäksi kurssi tarjoaa perusymmärryksen erilaisista johtamistyyleistä ja johtajuudesta osana muuta organisaatiokäyttäytymistä.

Ilmoittaudu mukaan! Kurssin tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet: https://opintopolku.fi/app/#!/koulutus/1.2.246.562.17.41798478305

Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Italialaisen muotoilijan ja japanilaisen arkkitehdin suomalaisesta kulttuurista inspiroitunutta yhteistyötä nähdään Salone del Mobile -messuilla Milanossa huhtikuussa. INTERDEPENDENCE-näyttelyssä on esillä myös muita projekteja Aallosta.
AllWell SQ
Yliopisto Julkaistu:

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
Alex Henn
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Alexander Henn sai Suomen Luonnonvarain Tutkimussäätiön väitöskirjapalkinnon

Alexander Henn kehitti ligniinille kaksi uutta sovellusta, jotka luovat mahdollisuuksia metsäteollisuuden sivuvirtojen arvonnousulle. Tutkimus edistää suomalaisen puumateriaalin lisäarvoista hyödyntämistä bio- ja kiertotalouden periaatteiden mukaisesti.
Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu: