Vesihuollon saneeraustyömaa A Blancin edustalla

HSY:n vesihuollon saneerausurakka on siirtynyt ostoskeskus A Blancin edustalle.
HSY A Blanc

Helsingin Seudun Ympäristöpalvelujen (HSY) vesihuollon saneerausurakka on siirtynyt Rakentajanaukion suunnalta ostoskeskus A Blancin edustalle. Osa A Blancin pysäköintipaikoista on varattu työmaan käyttöön.

Kaivuutyöt tulevat ostoskeskuksen pihassa kestämään noin elokuun puoliväliin, kaiken kaikkiaan vesihuollon kaivuuta kampuksella tehdään vielä noin elo-syyskuun vaihteeseen asti. Tavoitteena on, että työmaa on valmis ja alueet ennallistettu viimeistään lokakuussa.

Työmaasta tulee aiheutumaan vesikatko A Blancissa kun uudet vesiputket liitetään kiinteistöön. HSY tiedottaa asiasta erikseen.

Työmaan pääurakoitsija on VM Suomalainen Oy.

Marsio

Kampuksen työmaat ja poikkeusjärjestelyt

Tältä sivulta löydät koosteen Otaniemen kampuksen rakennustyömaista sekä liikenteen poikkeusjärjestelyistä.

Kampus

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa