Vastaa kampuskyselyyn, vaikuta ja voita – kysely auki 9.11. saakka

Kohti maailman parasta kampuskokemusta! Jaa mielipiteesi työympäristöstäsi: mikä toimii, mitä pitäisi kehittää? Jättämällä yhteystietosi voit myös voittaa viikon lounaat tai muita hyvinvointipalkintoja.
ACRE Campus Plan

Kartoitamme vuosittaisella Leesman -kampuskyselyllä, kuinka hyvin nykyinen yliopistoympäristö tukee työtäsi Aalto-yliopistossa. Aiempien vuosien tulosten perusteella olemme muun muassa kehittäneet yliopiston sisäolosuhteita kuten tilojen akustiikkaa ja valaistusta, sekä monipuolistaneet palvelutarjontaa kampuksella. Viimeisimpänä kehityskohteena olemme parantaneet kampuksen ulkoalueita.

Kyselyn lopussa voit jättää palautetta suoraan kampuskartalle, mikä alue on kampuksen helmi, missä taas kehittämisen varaa. Tänä vuonna erityisenä teemana on palvelut pyöräilijöille, kampusluonto ja kierrätys.

Vastaaminen on täysin anonyymiä ja kestää noin 10 minuuttia.

Linkki kyselyyn opiskelijoille: https://aufs22.leesmanindex.co.uk/fi/c43Q2WuksgnaVsBt

Linkki kyselyyn henkilöstölle: https://aufc2022.leesmanindex.co.uk/HjGJzRSoC0r1egbY

Kysely on avoinna 9.11.2022 saakka.

Jättämällä yhteystietosi kyselyn lopuksi voit osallistua lounaspaketin (arvo noin 60e) arvontaan, arvomme viisi pakettia. Mikäli opiskelijoiden kyselyn kokonaisvastausprosentti ylittää 10% ja henkilöstön kyselyn ylittää 40%, arvomme lisäksi muita hyvinvointipalkintoja.

Kiitos yhteistyöstä!

Campus

Vastaamalla voit aidosti vaikuttaa. Hyödynnämme kyselyn tuloksia jatkuvan kehittämisen työkaluna. Palautteesi on meille tärkeä.

Kampuskyselyn toteuttaa ACRE, joka vastaa Aalto-yliopiston kampuksesta ja kiinteistöistä. Kyselyn tuottajana toimii Leesman (www.leesmanindex.fi). Leesman tarjoaa laajimman riippumattoman kansainvälisen vertailuaineiston työntekijäkokemuksesta sekä työympäristöjen toimivuudesta. Kyselyn perusteella yliopistokampukselle laaditaan Leesman-indeksi, mikä kuvaa kampuskokemusta asteikolla 0-100. Vuonna 2020 Aalto-yliopiston Leesman-indeksi oli 66.7.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: