Uusia nimityksiä Kemian tekniikan korkeakoulussa

Nimityksiä Kemian tekniikan korkeakoulussa, oppimispalveluissa myös uusia yhteyshenkilöitä

Dekaani Kristiina Kruus on nimittänyt Jouni Paltakarin Kemian tekniikan kandidaattiohjelman johtajaksi ja Antti Karttusen ohjelman varajohtajaksi. Heidän toimikautensa on 1.1.2020 - 31.12.2022.

Alexander Frey on nimitetty kemian-, bio- ja materiaalitekniikan maisteriohjelman varajohtajaksi 1.3.2020 alkaen.

Oppimispalveluissa (LES) on ollut joitain henkilöstömuutoksia. Tässä kootut yhteystiedot, keneen voit olla yhteydessä liittyen opetukseen, opiskelijoihin tai opetuksen suunnitteluun:

Kemian tekniikan kandidaattiohjelma: Niina Arppe ([email protected], 050 467 7934)

Maisteriohjelmat ja pääaineet:

Chemistry, Functional materials, Biomass Refining, IDBM: Minna Marin ([email protected], 050 448 6106):

Biotechnology, Fibre and Polymer Engineering, Nordic Master Programme in Polymer Technology, Master's Programme in Life Science Technologies, Creative Sustainability: Anna Mäkilä ([email protected], 050 577 3623)

Chemical and Process Engineering, Sustainable Metals Processing, Master's Programme in Advanced Energy Solutions, BIOCEB, SELECT, Energy Storage, EMMEP: Monica Sandberg ([email protected], 050 453 4703)

Tohtoriohjelma: Sirje Liukko ([email protected], 050 577 3736) ja Suvi Katajamäki ([email protected])

Pedagoginen ja digiopetuksen tuki opettajille: Jukka Välimäki pedagoginen tuki ([email protected], 050 470 8855) ja Emmi Ollila digiopetuksen tuki ([email protected], 050 311 2387)

Opiskelijaliikkuvuus: Kaisa Pulliainen ja Heidi Flinkman ([email protected])

Opiskelijapalvelupiste: C208 [email protected], Pirjo Häkkinen, Juha Oksa, Jenny Thors

Opintosuoritusten rekisteröinti: [email protected]

Säännöt ja määräykset, code of conduct, kurinpitoon liittyvät tapaukset: Anni Rintala ([email protected], 050 5122683)

Jos et tiedä keneen ottaa yhteyttä: [email protected] tai Anni Rintala ([email protected], 050 5122683)

Sinipaitainen nainen, jolla on lyhyet tummat hiukset ja tummasankaiset silmälasit
Nimitykset Julkaistu:

Työelämäprofessori Pia Hannukainen: ”Uskon muotoilun voimaan jatkossakin”

Hannukaisen mielestä on tärkeää, että yrityksissä on osaavia muotoilijoita ja muotoilijoiksi valmistuvilla riittävä osaaminen työelämän tarpeisiin.
Vili Lehdonvirta, kuva:Mikko Raskinen, Aalto-yliopisto
Nimitykset Julkaistu:

Vili Lehdonvirta: Digitaalinen maailma ei ole erillinen ulottuvuus jossain bittiavaruudessa

Vili Lehdonvirta on aloittanut professorina Aallon tietotekniikan laitoksella. Hän jatkaa puolikkaalla työajalla Oxfordin yliopiston Internet-instituutissa.
Hymyilevä Raili Pönni seisoo neuvotteluhuoneessa, taustalla näkyy ikkunasta Dipolin piha-aluetta.
Nimitykset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Aalto-yliopiston kehitysjohtajaksi on nimitetty Raili Pönni

Raili Pönni on toiminut aiemmin yliopiston suunnittelupäällikkönä ja väliaikaisena kehitysjohtajana.
Sinipaitainen silmälasipäinen mies istuu ja katsoo kameraan hymyillen