Uusia aineistoja Edilex-palveluun: Verotus-lehti ja juridisia e-kirjoja

Editan ja Helsingin seudun kauppakamarin juridiset ammattikirjat ovat jatkossa luettavissa Edilex-palvelussa.
Learning Centre graphics

Edilex-lakitietopalvelusta löytyvät jatkossa uusimmat Verotus-lehden artikkelit sekä laaja valikoima juridista ammattikirjallisuuutta. Aaltolaisten käytettävissä ovat palvelun molemmat e-kirjakokonaisuudet Edita Lakitieto Digikirjasto ja Kauppakamari Digikirjasto.

Edita Lakitieto Digikirjasto on uusi tilaus, jonka yksittäiset e-kirjat tullaan lisäämään kirjastotietokanta Aalto-Primoon. Kauppakamarin Digikirjaston lakikirjat ovat olleet tähän asti luettavissa Ammattikirjasto-palvelussa. Erillinen Kauppakamarin Ammattikirjaston tilaus päättyy 30.6.2021, koska palvelun käytetyimmät e-kirjat siirtyivät nyt luettaviksi Edilex-palveluun.

E-kirjat löytyvät Edilex-palvelun Digikirjasto-välilehdeltä ja Verotus-lehti Lakikirjasto-välilehdeltä.

Kysymykset ja lisätiedot: [email protected]

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.
KPMG:n räätälöity projekti, tiimi koolla
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijaprojektissa analysoitiin KPMG:n asemaa Suomen nopeasti kasvavilla konsultointimarkkinoilla

Tutkimuksen mukaan konsultointimarkkinat ovat kasvaneet poikkeuksellisen paljon viimeisten viiden vuoden aikana. Teknologiakonsultointi on viitoittanut kasvua ja se muodostaa suurimman osan markkinoista.
Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.