Uusi kahvila Cafeport Otaniemi avautuu Harald Herlin -oppimiskeskukseen

Cafeport Otaniemen avajaisviikon tarjouksena glögi + pipari eurolla!
coffee cup
Saatavilla on myös erikoiskahveja.

Harald Herlin -oppimiskeskukseen avautuu uusi kahvila maanantaina 12.12. Cafeport Otaniemessä on tarjolla erilaisia kahveja, teetä, kaakaota ja myös muita juomia. Pieneen nälkään kahvilasta löytyy täytettyjä sämpylöitä ja croissantteja sekä suolaisia piirakoita. Makean ystäville kahvila tarjoaa muun muassa ihania muffinsseja, pullia ja viinereitä. Käy paikan päällä tutustumassa Cafeport Otaniemen monipuoliseen valikoimaan!

Joulukuun aukiolot:

12.–22.12.
ma-pe  9:00-15:00
la-su    suljettu

Suljettu 23.12.2022–7.1.2023

cafeport.fi

Photo of the Harald Herlin Learning Centre
Toimipisteet

Aalto Wellbeing sosiaalisen median QR-koodi 2024

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä ja Aalto Socialin Wellbeing-sivua.
Neljä iloista henkilöä juo kahvia ulkona ja heiluttaa kameralle.j
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kahvia kiltahuoneella ja chattia Telegramissa – Pienet teot voivat auttaa psykologisesti turvallisen ilmapiirin luomisessa

Psykologisen turvallisuuden luominen ei ole pelkästään hyödyllistä – se on elintärkeää.
KKJ Kauppa Otaniemi sisäänkäynti
Kampus Julkaistu:

Uusi aasialainen ruokakauppa, KKJ Kauppa Otaniemi, nyt avattu kauppakeskus A Blocissa

A Blocin ostostarjonta on parantunut KKJ Kauppa Otaniemen avajaisten myötä. Tämä on uusi määränpääsi kaikille aasialaisille tuotteille!
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.
Kampus Julkaistu:

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.