UniSport – yliopistolaisten oma liikuntakeskus

UniSport madaltaa kynnystä liikkumisen aloittamiselle entisestään laskemalla kertakäyntien ja kymppikorttien hintoja yliopisto-opiskelijoille. Lisäksi ryhmäliikuntavalikoima laajenee asiakkaiden toivomalla kamppailuhenkisellä ryhmäliikuntatunnilla.

Kymppikorttien ja kertakäyntien hinnat yliopistolaisille laskee

UniSport madaltaa nyt kynnystä liikunnan aloittamiselle entisestään laskemalla kertakäyntien ja kymppikorttien hintoja yliopistolaisille. Kertakäynnit ja kymppikortit mahdollistavat loistavan tilaisuuden löytää oma suosikkilaji ja päästä liikkumaan juuri itselleen sopivassa tahdissa. Tiesitkö, että treenaamalla ruuhka-aikojen ulkopuolella puolipäiväkortilla voi treenata vieläkin edullisemmin? Katso UniSportin päivitetyt hinnat täältä.

Uusi ryhmäliikuntatunti starttaa tammikuussa

Tammikuussa ryhmäliikuntatarjonta laajenee asiakkaiden toivomalla kamppailuhenkisellä ryhmäliikuntatunnilla. Löydätkö sanaristikosta, mikä uusi tunti tammikuussa starttaa? Vastaus on piilotettu sanaristikkoon kolmella kielellä.

Etkö löydä vastausta? Tietoa uudesta ryhmäliikuntatunnista löydät täältä.
Ryhmäliikuntaan voit osallistua kausikortilla, kymppikortilla tai kertakäynnillä.

Rows of letters with hidden words. Words horizontally, vertically, and diagonally. The hidden words are kuntonyrkkeily, fitness boxing, fitnessboxning. UniSport logos in the background.
Sanaristikko

Anna palautetta sivusta

Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta
Mediterranean salad
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vastaa ravintolakyselyyn 11. - 17.3.2024

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan mm. lounaslippuja. Kyselyn toteuttaa Aalto-yliopiston ravintolatoimikunta.
juoksijoita rantaraitilla
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ilmoittautuminen avautuu 4.3. Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisölle ilmaiseen liikuntatapahtumaan!
Picture of the themes of this course
Opinnot Julkaistu:

Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) neljännessä jaksossa

Suosittu Mind & Study - Hyvinvoivan opiskelijan työkalupakki (3op) järjestään 4. jaksossa suomeksi ja englanniksi!