Tuotantotalouden laitos palkitsi erinomaisista saavutuksista

Tuotantotalouden laitos (Tuta) palkitsi työntekijöitään erinomaisista suorituksista koulutuksen, tutkimuksen ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen alalla. Tuta Awards -palkinnot jaetaan vuosittain.
Tuotantotalouden laitos (Tuta) palkitsi työntekijöitään erinomaisista suorituksista koulutuksen, tutkimuksen ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen alalla. Tunnustuksen saivat Mikko Heiskanen, Niina Nurmi, Frank Martela, Robin Gustafsson ja Timo Seppälä.
Mikko Heiskala (vas.), Niina Nurmi, Frank Martela, Timo Seppälä (toinen oikealta) ja Robin Gustafsson palkittiin 2022 Tuta Award -tunnustuksella. Markku Maulalle (kolmas oikealta) luovutettiin Suomen Valkoisen Ruusun I luokan ritarimerkki.

TUTA Research Excellence Award -palkinto myönnettiin Frank Martelalle hänen intensiivisestä tutkimustoiminnastaan ​​ja arvokkaasta panoksestaan ​​kansainvälisen tiedeyhteisön hyväksi. Frankin tutkimus, erityisesti työn merkityksestä ja elämän tarkoituksesta, on saavuttanut paljon näkyvyyttä kansallisessa ja kansainvälisessä mediassa. Hän on erinomainen roolimalli kaikille tiedeyhteisön jäsenille tutkimukseen perustuvan opetuksen toteuttamisessa.

TUTA Education Award -palkinto myönnettiin Mikko Heiskalalle erinomaisesta työstä opetuksen kehittämiseksi ja arvokkaasta panoksestaan Aalto-yhteisölle. Mikko kehittää aktiivisesti koulutusmateriaaleja ja -kanavia, erityisesti podcasteja. Hän opettaa monia kursseja, jotka ovat saaneet erinomaista opiskelijapalautetta. Myös hänen kommunikointinsa opiskelijoiden kanssa on erinomaista ja hänen halukkuutensa auttaa muita on esimerkillistä.

TUTA Outreach and Service Award -palkinnon saivat Niina Nurmi, Robin Gustafsson ja Timo Seppälä.

Niina Nurmi sai tunnustuksen erinomaisesta tutkimustyöstään ja arvokkaasta panoksestaan ​​yhteiskunnan ja kansainvälisen tiedeyhteisön hyväksi. Niinan tutkimus keskittyy työn tulevaisuuteen globaaleissa organisaatioissa. Niina on käynnistänyt ajankohtaisia ​​tutkimusavauksia ja saanut erittäin positiivista näkyvyyttä mediassa.

Robin Gustafsson ja Timo Seppälä palkittiin arvokkaasta panoksestaan ​​yhteiskunnan ja kansainvälisen tiedeyhteisön hyväksi. Robinin ja Timon isännöimä "Alustatalouden faktat ja myytit" podcast-sarja on erinomainen esimerkki yliopistoviestinnästä laajalle yleisölle. Heidän tuottamastaan podcast-sarjasta on tullut foorumi, jonka avulla tiedeyhteisön jäsenet voivat tarjota uutta sisältöä ulkopuolisille yleisöille.

Tuta-yhteisö kunnioitti myös professori Markku Maulaa Suomen Valkoisen Ruusun ensimmäisen luokan ritarimerkin saamisesta. Ritarimerkki myönnettiin itsenäisyyspäivänä 6.12.2021, mutta pandemian vuoksi yhteisö pääsi vasta nyt kokoontumaan juhlimaan.

Onnittelut kaikille!

Alustatalouden faktat ja myytit

Sarjassa pistetään luulot ja tiedot oikeaan järjestykseen ja pureudutaan asiantuntijavieraiden kanssa kohti alustatalouden hohtavan kuumaa ydintä.

Tutustu podcastiin!
Alustatalouden faktat ja myytit -podcastin juontajat professorit Timo O. Vuori ja Tero Ojanperä.

Henri Hentilä, Henrik Kahanpää & Alec Wright.
Palkinnot ja tunnustukset, Opinnot Julkaistu:

Mikä on parasta tohtoriopinnoissa? Palkitut sähkötekniikan tohtorit kertovat

Elli Leppänen, Henri Hentilä, Henrik Kahanpää ja Alec Wright palkittiin erinomaisista väitöskirjoista.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.
Tiny plant with text aside Unite! Seed Fund 2024
Palkinnot ja tunnustukset, Yhteistyö Julkaistu:

Unite! Seed Fund 2024: Aalto mukana 13 rahoitusta saaneessa hakemuksessa

Unite! Seed Fund -rahaston tavoitteena on kannustaa ja tukea opettajien, tutkijoiden ja opiskelijoiden yhteistyöhankkeita.
Kunniatohtori Ashok Kumar
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto-yliopiston uusi tekniikan kunniatohtori Ashok Kumar on biotekniikan uranuurtaja

Professori Askhok Kumar on maailmanlaajuisesti palkittu biotekniikan tutkija ja uranuurtaja.