Tule opiskelemaan työelämän viestintää Avoimeen yliopistoon

Mastering influence in business communication -kurssi järjestetään Avoimessa yliopistossa ensimmäistä kertaa keväällä 2023. Kurssi on osa kauppatieteen avoimen väylän opintoja. Ilmoittautumisaika päättyy 9.1.2023 klo 23.59.
People in library

Kurssilla keskitytään työelämässä tarvittavien viestintätaitojen kehittämiseen erityisesti kirjallisen ja suullisen viestinnän osalta. Interaktiivisella kurssilla pääset harjoittelemaan viestintätaitojasi esimerkiksi kirjallisten töiden, neuvottelusimulaatioiden sekä itsenäisten ja ryhmässä pidettävien esitysten kautta. Kurssi on osa kauppatieteen avoimen väylän opintoja ja opetetaan englanniksi osittain kampuksella ja osittain etänä.

Tutustu tarkempaan sisältöön, osaamistavoittesiin ja kurssin aikatauluihin kurssikuvauksessa.
KurssikuvausIlmoittautuminen kurssille päättyy 9.1.2023 klo 23.59. Avoimen yliopiston kursseille ilmoittaudutaan Aimo-palvelussa. Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet:
Ilmoittautuminen, maksut ja säännöt

Avoimen väylän opinnoilla kauppatieteen tutkinto-opiskelijaksi

Suorittamalla avoimen väylän kautta vähintään 60 opintopistettä erikseen määriteltyjä kauppatieteiden perusopintoja, voit hakea tutkinto-opiskelijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun kandidaattiohjelmaan.

Dipolin portaat Kalevan suuntaan

Aalto-yliopiston avoin yliopisto

Avoin yliopisto on olemassa kaikille. Avoin yliopisto mahdollistaa opintoihin osallistumisen kaikille Aalto-yliopiston tieteenaloista ja opetuksesta kiinnostuneille. Opintotarjonta koostuu eri oppiaineiden kursseista ja opintokokonaisuuksista.

Wide Open Uni

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

YK viettää Maailman luovuuden ja innovaatioiden päivää 21. huhtikuuta. Kokosimme vinkkejä luovuuden oppimiseen.
Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Italialaisen muotoilijan ja japanilaisen arkkitehdin suomalaisesta kulttuurista inspiroitunutta yhteistyötä nähdään Salone del Mobile -messuilla Milanossa huhtikuussa. INTERDEPENDENCE-näyttelyssä on esillä myös muita projekteja Aallosta.
AllWell SQ
Yliopisto Julkaistu:

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.
Alex Henn
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Alexander Henn sai Suomen Luonnonvarain Tutkimussäätiön väitöskirjapalkinnon

Alexander Henn kehitti ligniinille kaksi uutta sovellusta, jotka luovat mahdollisuuksia metsäteollisuuden sivuvirtojen arvonnousulle. Tutkimus edistää suomalaisen puumateriaalin lisäarvoista hyödyntämistä bio- ja kiertotalouden periaatteiden mukaisesti.