Toukokuu kutsuu kaikki mukaan Aalto Festivaliin!

Aalto Festival esittelee Aalto-yliopiston opiskelijoiden, vastavalmistuneiden ja akateemisten osaamista ympäri Espoota ja Helsinkiä.

Aalto Festival on lukuisista tapahtumista, seminaareista ja näyttelyistä muodostuva kokonaisuus, joka esittelee Aalto-yliopiston opiskelijoiden, vastavalmistuneiden ja akateemisten osaamista. Festivaali toteutetaan lukuisissa paikoissa ympäri Espoota ja Helsinkiä 18.–31.5.2015.

Tutustu festivaaliohjelmaan Aalto Festivalin verkkosivuilla osoitteessa www.aaltofestival.fi.

Lisätietoja:

Maiju Harila
Tuottaja, Aalto Festival 2015

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Suomen paviljongissa Venetsian 60. kansainvälisessä taidebiennaalissa nähdään näyttely The pleasures we choose. Näyttely on esillä 24.11.2024 asti.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle

Lahjoitus on kohdennettu teollisen internetin ja digitaalisten kaksosten tutkimukseen ja opetukseen.