Tomi Erho nimitetty johtamaan innovaatiopalveluita

Elokuun 10. päivänä työnsä aloittanut Erho edistää yhteistyötä yliopiston piirissä toimivan yrittäjyysyhteisön kesken.
Tomi Erho

DI Tomi Erho on nimitetty 10.8.2020 alkaen Aalto-yliopiston innovaatiopalveluiden johtajaksi. Erho johtaa ja kehittää yliopiston innovaatiotoimintaa, innovaatiopalveluita ja kaupallistamisprosesseja sekä edistää yhteistyötä yliopiston piirissä toimivan yrittäjyysyhteisön kesken.  Hän raportoi tehtävässään innovaatioista vastaavalle vararehtorille Janne Laineelle.

”Tomi Erhon taustassa yhdistyvät erinomaisella tavalla tutkimusosaaminen ja innovaatioiden kehittäminen ja kaupallistaminen. Toivotan Tomin lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme viemään eteenpäin Aalto-yliopiston elävää ja kansainvälistä innovaatioekosysteemiä”, Janne Laine sanoo.

Erho siirtyi Aalto-yliopistoon VTT:ltä, jossa hän toimi muun muassa johtavana tutkijana, tiiminvetäjänä ja liiketoiminnan kehityspäällikkönä. Erho on myös teknologiajohtaja perustamassaan startup-yrityksessä.

Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen.

Hymyilevä Raili Pönni seisoo neuvotteluhuoneessa, taustalla näkyy ikkunasta Dipolin piha-aluetta.

Aalto-yliopiston kehitysjohtajaksi on nimitetty Raili Pönni

Raili Pönni on toiminut aiemmin yliopiston suunnittelupäällikkönä ja väliaikaisena kehitysjohtajana.
Sinipaitainen silmälasipäinen mies istuu ja katsoo kameraan hymyillen
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.
Iso Aalto-valologo ja nainen kävelemässä
Nimitykset Julkaistu:

Uusia nimityksiä Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun johdossa

Uudeksi taiteellisen ja luovan toiminnan varadekaaniksi on nimitetty professori Laura Beloff. Uusina laitosjohtajina aloittavat professori Mikko Jalas ja professori Jenni Reuter.