Tiina Ritvala on nimitetty Kauppakorkeakoulun Assistant Dean -tehtävään

Assistant Dean -kausi on 1,5-vuotinen alkaen 1.1.2022.
Prof. Tiina Ritvala, Assistant Dean of School of Business
Assistant Dean Tiina Ritvala. Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Kauppakorkeakoulun dekaani Timo Korkeamäki on nimittänyt professori Tiina Ritvalan opetuksen ja oppimisen Assistant Dean -tehtävään (avustava varadekaani) 1,5 vuodeksi ajalle 1.1.2022–31.7.2023.

Assistant Dean raportoi opetuksesta ja oppimisesta vastaavalle varadekaanille Tomas Falkille ja on jäsen sekä dekaanin johtoryhmässä että Kauppakorkeakoulun johtoryhmässä. Assistant Dean kuuluu Aalto-yliopiston oppimispalveluiden työryhmään ja Kauppakorkeakoulun akateemiseen komiteaan. Assistant Dean johtaa Kauppakorkeakoulun opetustaidon arviointikomiteaa.

Professori Tiina Ritvalan professuurin ala on kansainvälinen liiketoiminta ja professuuri sijoittuu Kauppakorkeakoulun johtamisen laitokselle. Hän keskittyy tutkimuksessaan ja opetustyössään vastuullisuuteen kansainvälisessä liiketoiminnassa ja eri sektoreiden rajat ylittäviin kumppanuuksiin monikansallisten yritysten, järjestöjen ja viranomaisten kesken.

Opiskelijoita tutkimassa kirjaston hyllyjen sisältöä
Opinnot Julkaistu:
Sinipaitainen nainen, jolla on lyhyet tummat hiukset ja tummasankaiset silmälasit
Nimitykset Julkaistu:

Työelämäprofessori Pia Hannukainen: ”Uskon muotoilun voimaan jatkossakin”

Hannukaisen mielestä on tärkeää, että yrityksissä on osaavia muotoilijoita ja muotoilijoiksi valmistuvilla riittävä osaaminen työelämän tarpeisiin.
Two African women working on a project
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Yrittäjyyden sisällyttäminen metsä- ja maatalouskoulutukseen on ratkaisevan tärkeää Afrikalle

Apulaisprofessori Patrick Shulist kehittää yrittäjyyskoulutusta yhdessä afrikkalaisten kumppaneiden kanssa.
Risto Ilmoniemi, kuva: Hayley Le

Risto Ilmoniemi: Tärkeintä on luottamus siihen, että muut tiimissä ovat tukena ja auttavat tarvittaessa

"Olen monta kertaa ajatellut, että nyt minä kyllä lopetan koko homman: tästä ei tule mitään. Mutta toivun nopeasti: usein jo seuraavana päivänä optimismi saa vallan."