Stipendejä haettavissa opiskeluun, tutkimustyöhön, naisten tekniikan opintoja edistäviin hankkeisiin sekä Yhdysvaltoihin suuntautuvaan opintomatkaan

Sähkötekniikan korkeakoulu julistaa haettavaksi Yhdistetyn opiskelijarahaston, Kansallis-Osake-Pankin rahaston, Marja-Terttu Tanttisen rahaston, Strömbergin rahaston, Julius Tallbergin rahaston sekä Ernst Wirtzenin rahaston stipendit. Stipendejä voi hakea 1. - 30.9.2021.

Sapce Lab, image: Mikko Raskinen/Aalto University

Sähkötekniikan korkeakoulun oppimispalvelut julistaa haettavaksi seuraavat stipendit:

Yhdistetyn opiskelijarahaston stipendit

Yhdistetyn opiskelijarahaston tuotosta yksi 1000 euron stipendi opinnoissaan hyvin menestyneille ylempää perustutkintoa suorittaville tekniikan alan opiskelijoille, jotka ovat suorittaneet myös tekniikan kandidaatin tutkinnon Aalto-yliopistossa. Hakemukseen pyydetään liitteeksi virallinen opintosuoritusote.

Stipendiä haetaan sähköisellä lomakkeella osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/02252A5CE40C3D9A
30.9.2021 klo 23.59 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Opintosuoritusote tulee olla pdf-muodossa ja se nimetään:

Sukunimi_Etunimi_opintosuoritusote.pdf

Kansallis-Osake-Pankin rahaston stipendit

Kansallis-Osake-Pankin rahaston tuotosta kolme 1000 euron stipendiä Aalto-yliopiston tekniikan alan opettajille tai aktiivisesti opetukseen osallistuville jatko-opiskelijoille. Hakemukseen pyydetään liitteeksi tutkimussuunnitelma, julkaisuluettelo tai väitöskirjaan tulevien julkaisujen julkaisusuunnitelma, lyhyt kuvaus opetusaktiviteeteista ja opintosuoritusote (jatko-opiskelijoilta).

Stipendejä haetaan sähköisellä lomakkeella https://link.webropolsurveys.com/S/02252A5CE40C3D9A viimeistään 30.9.2021 klo 23.59. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

• Sukunimi_Etunimi_tutkimussuunnitelma.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_julkaisuluettelo.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_opetusaktiviteetit
  • Sukunimi_Etunimi_opintosuoritusote.pdf

Strömbergin rahaston stipendi

Oy Strömberg Ab:n rahaston tuotosta yksi 1000 euron stipendi Aalto-yliopiston sähkötekniikkaan liittyvän tutkimustyön avustamiseksi. Hakemukseen pyydetään liitteeksi tutkimussuunnitelma ja hakijan julkaisuluettelo.

• Sukunimi_Etunimi_tutkimussuunnitelma.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_julkaisuluettelo.pdf

Julius Tallbergin rahaston stipendit

Julius Tallbergin rahaston tuotosta kolme 1000 euron stipendiä opinnoissaan hyvin menestyneille ylempää perustutkintoa suorittaville tekniikan alan opiskelijoille, jotka ovat suorittaneet myös tekniikan kandidaatin tutkinnon Aalto-yliopistossa. Hakemukseen pyydetään liitteeksi virallinen opintosuoritusote.

Stipendejä haetaan sähköisellä lomakkeella osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/02252A5CE40C3D9A
30.9.2021 klo 23.59 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Opintosuoritusote tulee olla pdf-muodossa ja se nimetään:

Sukunimi_Etunimi_opintosuoritusote.pdf

Marja-Terttu Tanttisen rahaston stipendit

Marja-Terttu Tanttisen rahastosta kaksi 1000 euron stipendiä. Stipendejä voivat hakea yksityishenkilöt, työryhmät ja yhteisöt.

Stipendit myönnetään hankkeisiin, jotka edistävät naisten opintoja tai naisten hakeutumista tekniikan opintoihin.

Stipendihakemuksen perustelut kirjataan lisätietoihin. Stipendihakemus tulee jättääviimeistään 30.9.2021 klo 23.59. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei huomioida.

Ernst Wirtzenin rahaston stipendi

Ernst Wirtzenin rahaston tuotosta yksi 4000 euron stipendi Aalto-yliopiston tekniikan alan opiskelijalle tai jatko-opiskelijalle Yhdysvaltoihin tehtävää noin vuoden kestävää opintomatkaa varten. Hakemukseen pyydetään liitteiksi kohdeyliopiston tai tutkimuslaitoksen hyväksymisilmoitus, tutkimus- tai matkasuunnitelma sekä mahdollisen ohjaajan lausunto.

• Sukunimi_Etunimi_hyvaksymisilmoitus.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_suunnitelma.pdf
  • Sukunimi_Etunimi_lausunto.pdf

Hakukuulutus Intossa