Starting Point of Wellbeing jatkaa syksyllä 2019

Aallon opiskelijoille matalan kynnyksen neuvontaa ja palveluohjausta hyvinvointiin liittyvissä kysymyksissä tarjoava Starting Point of Wellbeing jatkaa toimintaansa syksyllä 2019.
Starting Point of Wellbeing

Starting Point of Wellbeing jatkaa toimintaansa jälleen syyslukukaudella 2019 kesätauon jälkeen. Syyslukukauden ensimmäinen aukiolopäivä on 2.9.2019.

Starting Point of Wellbeing on avoinna opiskelijoille ilman ajanvarausta maanantaista perjantaihin klo 9-15 osoitteessa Y199c, Otakaari 1.

Palvelun toimijat ovat YTHS, opintopsykologit, opinto-ohjaajat, Aalto-papit, UniSport ja AYY.

Starting Point of Wellbeingin lukujärjestys Intossa

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Potrettikuva Suzanne Innes-Stubbista, hän hymyilee ja katsoo kohti kameraa
Nimitykset, Yliopisto Julkaistu:

Suzanne Innes-Stubb nimitetty johtavaksi työelämäasiantuntijaksi Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

Yritysjuridiikan asiantuntija Innes-Stubb vahvistaa Kauppakorkeakoulun osaamista vastuullisessa yritystoiminnassa. Hän aloittaa tehtävässä syyskuun alussa.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.