Sähköautojen lataamisen hintoja tarkistetaan Otaniemen kampuksella ja Aalto Töölössä

Sähköautojen lataamisen hinnat muuttuvat kampuksella 19.12.2022 alkaen. Sähköenergian hinnan nousu vaikuttaa myös lataushintoihin.
Sähköauto Zoe

Sähkönhinnan jatkuvan nousun vuoksi joudumme tarkistamaan hintoja myös Otaniemen kampuksen ja Aalto Töölön sähköautojen latausasemilla. Hinnankorotus on väliaikainen: hintaa madalletaan kustannustason madaltuessa kun tähän on mahdollisuus. Latauksen hinta pyritään pitämään latauksesta aiheutuneiden energiakustannusten mukaisena, eikä latauksella tavoitella voittoa.

Uusi hinta maanantaista 19.12.2022 alkaen on 0,5€/kWh. Hinnoitteluinfo lataustolpilla päivitetään jo perjantaina 16.12.

Pysäköintirajoitus sähköauton latauspaikoilla on tällä hetkellä 3h. Pysäköithän vain latauksen ajaksi.

Latauspisteitä tullaan kampuksen alueella vastedes lisäämään vuosittain. Osoitteeseen [email protected] voi lähettää kysymyksiä ja kehitysideoita koskien kampuksen tulevaa ja nykyistä latausinfraa.

Lisätietoja latureista ja latauksen käytännön asioista antaa latausoperaattori Plugitin asiakaspalvelu, [email protected]

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.