Rakentajanaukion pysäköintialue suljetaan laajasti

Rakentajanaukion pysäköintipaikka suljetaan lähes kokonaan 16.-18.5.2022 päällystystöiden vuoksi.
Rakentajanaukio
Kuva: Milla Uusitalo / ACRE

Rakentajanaukion pysäköintipaikka joudutaan sulkemaan laajemmin ensi viikon alussa (vko 20) 16.-18.5. asfaltointitöiden vuoksi. Pysäköintikäyttöön jää ainoastaan reunimmainen, Otakaari 1:n puolen paikkarivi.

Asfaltointityöt jatkuvat myös seuraavalla viikolla (vko 21).

Rakentajanaukio 4

Rakentajanaukion pysäköintialue suljetaan osittain

Puolet pysäköintialueesta suljetaan joulukuun aikana ja otetaan HSY:n vesihuollon saneeraustyömaan käyttöön.

Marsio

Kampuksen työmaat ja poikkeusjärjestelyt

Tältä sivulta löydät koosteen Otaniemen kampuksen rakennustyömaista sekä liikenteen poikkeusjärjestelyistä.

Kampus

Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.
Kampus Julkaistu:

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä