Rahoituksen laitosjohtaja Elias Rantapuska Momentum-podcastin vieraana

Jakso tarjoaa kuuntelijoille erittäin hyödyllistä kulmaa esimerkiksi tohtoriopintoihin, professorina olemiseen, konsultointiin ja yleisesti elämään ja oppimiseen liittyen.
Rahoituksen laitosjohtaja Elias Rantapuska Väre-rakennuksen aulassa. Kuvaaja Evelin Kask.

Momentum-podcastissa keskustellaan yleisesti esimerkiksi Aallon rahoituksen alumnien uratarinoista sekä muista Aallon rahoituksen opiskelija- ja alumniyhteisöä kiinnostavista aiheista. Podcastin takana on kaksi neljännen vuosikurssin rahoituksen opiskelijaa: Henrik Liimatainen (AFA:n hallitus, AFA Quarterly Editor in Chief) sekä Mikko Hiltunen (AFA:n hallitus & Aalto Finance -alumnivastaava).

Linkki jaksoon: Elias Rantapuska - rahoituksen professori ja ex-konsultti (Spotify, ei vaadi kirjautumista)

Jaksoon liittyvä Instagram-julkaisu (vaatii kirjautumisen Instagramiin)

Rahoituksen laitos

Nuoret arkkitehdit istuvat ulkoportaikossa ja hymyilevät
Yhteistyö Julkaistu:

Ella Kaira ja Matti Jänkälä kuratoivat Suomen paviljongin vuoden 2025 näyttelyn Venetsiassa

Arkkitehtikaksikon näyttelykonseptin tematiikka on modernin arkkitehtuurin säilyttäminen.
Nanoselluloosaa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

KPMG:n räätälöity projekti, tiimi koolla
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijaprojektissa analysoitiin KPMG:n asemaa Suomen nopeasti kasvavilla konsultointimarkkinoilla

Tutkimuksen mukaan konsultointimarkkinat ovat kasvaneet poikkeuksellisen paljon viimeisten viiden vuoden aikana. Teknologiakonsultointi on viitoittanut kasvua ja se muodostaa suurimman osan markkinoista.
Digital Education Council
Yhteistyö Julkaistu:

Kauppakorkeakoulu Digital Education Councilin jäseneksi

Allianssilla on yhteinen visio kestävän kehityksen edistämiseksi korkeakoulutuksessa.